LindaMor Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det noen her som vet av noen hundepensjonat her i trondheim. Ettersom at Åsheim dyrepensjonat er medlagt, så må vi finne en ny plass for våre to hunder.
sweetdana Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Har bare prøvd ett pensjonat i Trondheim, husker ikke hva det hette men det lå mot flyplassen et sted. Men har ofte hatt hunden på Støren hundepensjonat, eller Oppdal hundepensjonat dersom vi skal den veien. Oppdal er veldig bra og anbefales.
LindaMor Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 jeg har sett litt rundt og jeg finner en i malvik som heter torp kennel og hundepensjonat. Er det noen som har noen erfaring med de? Håper at det kansje kan være noen som kansje vet noe.
Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 jeg har sett litt rundt og jeg finner en i malvik som heter torp kennel og hundepensjonat. Er det noen som har noen erfaring med de? Håper at det kansje kan være noen som kansje vet noe. Vi har dårlig erfaring med Torp hundepensjonat i Malvik. Hunden hadde store sår oppover nesepartiet da vi hentet han. De satte hundene i veldig små bur. Vi hørte senere at også noen andre hadde dårlig erfaring med Torp. Hunden var nervøs og brukte lang tid på å komme seg etter oppholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå