Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gjort det IGJEN, skjønner ikke at jeg ikke kan la være! Klemt alt for mye på en kvise som egentlig ikke var helt moden, altså. Og nå har jeg et stort sår midt på kinnet som er helt umulig å skjule og som ser ti ganger verre ut en selve kvisa gjorde. På toppen av det hele er jeg bedt med på fest på fredag og vil gjerne ta meg godt ut! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det pokkers såret til å gro fort? Har klint på Aloe Vera til den store gullmedalje, det var det eneste jeg kunne komme på som kanskje kunne hjelpe litt. Det er da umulig å sminke over sånne sår også! Nå er jeg desperat! Og jeg sverger på at jeg ALDRI skal pille og klemme mer! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daglige ansiktsmasker, nok fuktighet til huden og antikvisekrem på kvisa om natten. Mye kan repareres på et par dager. Det blir iallefall lettere å dekke den til med sminke på fredag enn i dag.

Skrevet

Det gode gamle kjerringrådet tannkrem pleier funke for min del. Dekke kvisa med tannkrem og sove med det om natten.

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Skrevet

Kjenner meg sååå godt igjen, men jeg lærer aldri, jeg heller. :roll: Når ulykken først er et faktum er det best å la faenskapen være helt i fred - ingen plukking, og minimalt med kremer og dill. Hvis du klarer å la den være i fred frem til fredag, vil såret sannsynligvis ha lukket seg godt nok til at du forsiktig kan plukke av skorpen (myk den opp med vann først), og da er det lett å dekke over med sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...