Devana Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Nå ble gutten min på 2 år lagt inn til undersøkelse hos veterinæren, han har gått og brekt seg i to-tre dager nå uten å få noe opp og ble undersøkt hos veterinære nå. Han har en bilyd på hjertet og nå mistenker de at det er hjertet som svikter. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre..De skulle undersøke han med røntgen eller noe lignende. Vi var hos veterinæren forrige uke også for å ta noen blodprøver pga at begge pusene hadde sår som ikke ville gro. Jeg er så bekymret for lille pusen min. Og vi har ikke råd til flere veterinærutgifter nå. Jeg bestilte forsikring på dem for noen dager siden men det ville ta tre uker før den tredde i kraft, og nå som han er kanskje "kronisk" syk så blir forsikringen ganske dyr kanskje også hvis vi i det hele tatt får forsikring. Noen som vet hvordan vi kan få betalt for veterinærutgiftene, noen som har noen forslag? Og er det noen som har vært borti dette med at katter akutt får hjerteproblemer? Vi visste han hadde bilyd, men veterinæren sa det ikke var noe vi trengte å gjøre noe med. :gråte:
Tabris Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg har ingen erfaring med bilyd, men hvis du forklarer situasjonen til dyrlegen, så ser jeg ikke bort fra at du får mulighet til avbetaling. Lykke til!
Gjest puseline Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Bilyd på hjertet kan være veldig mye forskjellig! Min pus hadde også "bilyd", dette var pga at klaffen mellom hjertekamrene ikke stengte skikkelig slik at en del av blodet rant tilbake. Han ble 14 år før han døde av hjertesvikt og var ikke syk underveis (vi oppdaget ikke hjertefeilen før da selv om han har hatt litt bilyd hele veien). Da han ble syk brukte vi 3-4000 på veterinær til han. Man kan jo ta opp lån (fra familie?) for å dekke vertrinærkostnader, eller man kan fri til familie og be om forskudd på jule- og bursdagspresanger utbetalt i penger? Lykke til, håper det ordner seg!!!
Ancalime Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Så trist å høre! Håper det går bra med dem og at du kan få feks dele opp betalingen eller få tatt opp et lån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå