Gå til innhold

Oppskrifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har ved gjentatte anledninger snakket om disse rettene som det skal finnes oppskrifter på. Den bulgarske gryta skal bl.a. inneholde kjøttdeig og grønn paprika. Karrigryta skal være full av grønne litt syrlige epler og løk.

For mange år siden, ca 35 år fantes det en oppskriftserie som besto av masse små firkantede kort, og som kom i posten. Min mor samlet på disse, og etterhvert som de kom puttet hun de i kartotekbokser som var blå, med gjennomsiktige blanke lokk. Jeg tror disse rettene var å finne i den samlingen, samboers mor hadde også disse.

Er det noen som har oppskrifter på disse rettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor har også disse boksene, men om det er der denne oppskriften kommer på er jeg usikker på. I hvert fall tror jeg den kan være noe liknende som den kyllinggryten du leter etter. :)

Skrevet
Min mor har også disse boksene, men om det er der denne oppskriften kommer på er jeg usikker på. I hvert fall tror jeg den kan være noe liknende som den kyllinggryten du leter etter. :)

Ja det kan se ut som om det er mange som har hatt disse boksene :)

Det er nok ikke akkurat denne oppskriften jeg er på jakt etter. Samboer husket plutselig at det skulle være tomatpure i også, så vi får bare lete videre. Oppskriften din ser veldig god ut, så den skal jeg jammen lage. Takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...