Gå til innhold

jeg tenkte å lagefingerukker til 4-åring...

Gjest den kreative jenta

Anbefalte innlegg

Gjest den kreative jenta

jeg liker å putle med litt hobbyverksteder før jul og koser meg skikelig med det nå i førjulstiden. I dag når jeg så på 7th heaven(tro det eller ei...) så så jeg at hun minstre datteren sprang rundt med små finger dukker der det var limt på navn rundt halsen.."mummy" , "daddy"...

så tenkte jeg at dette kunne jo væe en gøyal presang til min søsters datter på 4 år. Hva tenker dere? skal selvfølgelig gi noe utenom også:)

Så, jeg tenkte å kjøpe filt og lage dukkene i 2 lag med bomull inni for å få de litt stive. Renkte å bruke garn som hår og sånne øyner en kjøper på hobby butikk..

Så vil jeg prøve å la disse dukkene etterligne mammaen, pappaen, to kusiner og en fetter som hun skal fire julen med.(er også de eneste søskenbarna hun har.) Og kanskje en tante og onkel...

Rundt halsen på klærne limer jeg på bokstavklosser hvor det for eksempel da står "mamma"...

noen tips?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nille har hanske til 10 kr. Kan bruke det, de er svarte, men det kan være lettere å sy på kanskje??!!! Bare passe på å "smelte" trådene på en måte visst du klipper fingrene av så det ikke rakner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

takk for tipset!! så lurt-jeg kjøper jo bare en hanske og klipper av fingrene!!finner sikkert en lys hanske også en plass..

håper det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...