Gå til innhold

Operere nesen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Godt å høre at man kan begynne i jobb etter 2 uker:)

Jeg har bestemt meg for å ta neseopreasjon hos Nobel Clinic hos dr.Morten Haug. Han virker proff og ordentlig.

Jeg savner litt mer ang.resultatet...og evt.om det er kun "hump "som skal vekk, hva med nesetippen osv...

Har booket en ny time, og skal ha flere svar på alt jeg lurer på.

Men, ble du forandret mye i ansiktet?

Synes det er litt flaut hvis alle kommer til å snakke om "hun tar som fikset på nesen". Bryr ikke meg så mye, men det kan være litt ubehaglig...

Er det mer tips / råd som du kan komme meg så er det kjempe flott.

Tusen takk og ha en fin dag!

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har veldig komplisert nase. nesen min er skeiv og har alltid hatt problemer med det. jeg kjenner at veggen inni er skeiv . ser beinet er feil. og føler meg veldig ukomfortabel med nasen. vist jeg skal rette på den hvor mye vil det koste. eller går det ikke det an? jeg tar aldri bilde for hele ansiktet bare ene siden. og har skikkelig problemer med det=( og med den lærling lønna jeg har så tar det nok langt tid for jeg får operere nasen min=(

hilsen en som hater nesen sin intens=(

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har blitt mobbet for nesen min siden jeg begynte på skolen og jeg får panikk hvis noen ser ansiktet mitt fra siden...

nesen min styrer hele livet mitt. Jobb, skole, fritid og forhold. det er ikke sånn at jeg tenker "nesen min er stygg, jeg vil ha en pen nese" altså det er ikke bare kosmetisk.

jeg har klart å holde det skjult for kjæresten min i 1 år nå(!).

jeg må alltid tenke på hvos jeg skal sitte på f.eks på jobb, bussen, på fest, på kino, på skolen osv. og jeg lar INGEN se meg i profil. snur hodet mitt mot dem med én gang de ser på meg. det går utover hele livet mitt fordi jeg ikke vil være synlig.

NAV sa at de kunne hjelpe meg, så de henviste meg til fastlegen min der jeg fikk forklart problemet, og jeg er nå henvist til Øre-nese-hals avdelingen. men så er det da, får jeg dekket denne type operasjon her? siden den teknisk sett blir sett på som en ren kosmetisk operasjon?(vil ta bort en stor kul på neseryggen, nesetippen henger og nesevingene går alt for langt opp og er helt uproposjonert til ansiktet mitt + noe pusteproblemer.)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 15 som alltid har hatt stor nese. Jeg tenker kun på nesen min 24/7 . Jeg beskymrer meg hele tiden når det står noen ved siden av, da ser nesen størst ut. Jeg inrømmer at jeg har fin stram kropp og alt det der. Men jeg har aldri følt at jeg kan være meg sel pga nesen min :(. Jeg må alltid passe på hvem som ser den fra forskjellige vinkler og alltid holde for nesen når jeg ler. Jeg har ikke selvtillit pga nesen min rett og slett! På bilder skjuler jeg alltid nesen min..

Nesen min har en bulk på neseryggen tror jeg det er. Jeg har så lyst å bare skjære den bort med kniv! Men hvis jeg fjerner den bulken ser nesen min litt lang ut.. Sånn at jeg må "presse opp" nesetippen litt.

Jeg har lest om neseoperasjoner i ca 2 år nå og sett mange bra resultater. Er det noen som vet hvor mye en slik operasjon vil koste? Jeg vil operere den med en gang jeg fyller 18 men da går jeg fortsatt på politiskolen og har ikke råd! Kan jeg ta den operasjonen og betale senere?

Trenger svar pliis :( <3

• 1 måned senere...
Skrevet

Da må du gå til "Dr.Nose" / Klinikk Bunæs.

Hei ,

Jeg vil bare skrive dette innlegget til alle som vurderer å operere nesen hos Dr. Bunæs.

Jeg har alltid hatt en ganske lang og stor nese med ganske store nesebor og alltid ønsket å operere det, jeg bestilte først time hos Christiania Park klinikk og snakket med legen der om hva jeg ønsket å gjøre, han sa til meg at de tingene jeg ville gjøre var for vansklelig for han enda han hadde operert i ca 20 år.Han anbefalte meg å dra til Dr.Bunæs i Sandvika, fordi han mente han kunne operere slik jeg ønsket å bli operert.Jeg søkte veldig mye på nettet om han for å finne ut om han var flink, og dessverre så kom det bare negative ting opp.Jeg ringte da tilbake til Christiania og fortalte han at eg hadde lest mye negativt på nettet, og han bare lo og sa at jeg ikke måtte tro på det, og at han aldri ville ha annbefalt meg han om han ikke mente han var flink.Så tross all dritt jeg leste om han så bestilte jeg en time hos han og fortalte at jeg ville ha en mindre nese, med mindre nesebor og en fin profil.Han lot meg nesten ikke si noe mer når jeg sa dette og sa jeg vet akkurat hva du vil ha og du skal å en fin feminin nese og du har ikke noe å bekymre deg for.Jeg fikk et veldig godt inntrykk av at han visste hva han snakket om og at han visste hva jeg ønsket å endre på.Jeg opererte da nesen min hos han for 35800kr, jeg sparte i flere månder og dette er noe jeg har ønsket siden jeg var 18år (25 år nå ) og jeg gledet meg sååå mye til å endelig kunne få den nesen jeg ønsket som han hadde lovet meg og til å bli en person med litt bedre selvtillit og litt mer glad for å kunne være ute blant folk.Jeg opererte meg i Mai 2011 og det har nå gått 4 måneder.

Når jeg ført tok av bandasjen etter 1uke så var nesen ganske hoven og han sa at resultatet ville bli bedre etter hvert. Men han har virkelig ødelagt nesen min for alltid.Det eneste han har gjort er å skjære litt ned på neseveggen, ingenting annet er gjort.Jeg har forsatt like lang og like store nesebor fra siden og forfra og det er langt ifra en feminin nese, i tilegg til det har jeg fått en kul øverst på nesen (der nesen starter mellom øynene) Jeg er så utrolig deprimert og angrer av hele hele mitt hjertet for at jeg ikke hørte på folk eller tok det mer alvorlig.Jeg angrer sååå mye på at eg opererte meg hos han, jeg har masse gjeld nå og det er ikke noe forandring og jeg er enda mer misfornøyd med nesen min. Jeg har heller ikke noe garanti så kan ikke kreve noe tilbake heller, og jeg vil aldri i hele mitt liv ever legge meg under kniven hos han.Han prater bare piss og lover det ene og den andre, men han kan absolutt INGENTING.

Jeg skriver dette innlegget fordi jeg vet det er mange der ute som sikkert lurer på hvem de skal gå til og hvem som er best, please please jeg ber dere ikke ødelegg livet deres og bli gjeldsslave ved å gå til DR.BUNÆS. Jeg lover jeg snakker av erfaring og ønsker kun det beste for alle som ønsker å operere seg, for jeg vet hvor mye det betyr for de som ønsker forandring.Jeg var akkurat som alle de som lurer, hvem er bra og hvem er flinkest og hvem skal jeg gå til. IKKe gå til dr.bunæs eller noen i Norge i det hele tatt.De lover mye, men gjør det aldri, og også fordi de aldri har gjort store forandringer før,så det er uvant og nytt for dem. Hvis det er noen som ønsker å se før og etter bilder så kan dere også få se det om dere ønsker så dere kan tro meg.Jeg ville aldri gjort lyvd om noe sånt til folk som ønsker å operere seg.

Jeg leste også mye dritt om Bunæs, men valgte å gå til han likevel, ikke gå i samme felle som meg.Han kan ikke gjøre det du ønsker på noe som helst måte.

• 4 måneder senere...
Skrevet

men du kan vel ikke se det endelige resultatet etter 4mndr? har hørt at det tar opp til et år før hevelse har gått ned og man ser endelig resultat.

Jeg har lyst til å redusere en bulkete nesetipp -gjøre den smalere og mindre hunpete :P

noen som har gjort det? Ble d stor forskjell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...