Gå til innhold

Operere nesen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer. Mellom 20 og 30 tusen ca.

De plassene jeg har vært på konsultasjon hos har det kommet på 28 000 - 33 000. Men jeg ønsker å operere hele nesen da.

Skrevet (endret)

.

Endret av Tillepike
Skrevet
Varierer veldig fra plass til plass. Kan være alt fra 12-30 000. Jeg ga 18 000 for min på Christiania Park klinikk

Kan jeg spøre hva du gjorde? Forandret du på store deler av nesen?

Selv har jeg lyst til å gjøre neserygg og nesevinger smalere, forfine nesetuppen samt gjør profilen med konkav. Er redd en så stor operasjon kommer til å koste godt over 30 000, men kan hende jeg tar feil? *Håpe*

Hva synes dere forresten om å dra til Thailand for å gjøre slikt? Jeg undersøkte litt, og fant ut at operasjonen + reise (fly&hotell) kom på 15 000 kr! Så man sparer jo enormt mye penger, men er det trygt??

Skrevet
samt gjør profilen med konkav.

Hva synes dere forresten om å dra til Thailand for å gjøre slikt? Jeg undersøkte litt, og fant ut at operasjonen + reise (fly&hotell) kom på 15 000 kr! Så man sparer jo enormt mye penger, men er det trygt??

Hva betyr en "konkav profil"?

Klart det er ok å reise til Thailand for neseoperasjon, plastikkirurgene der har mer trening der fordi det er flere pasienter. En neseoperasjon er dessuten em sikker og smal sak.

Skrevet
Kan jeg spøre hva du gjorde? Forandret du på store deler av nesen?

Selv har jeg lyst til å gjøre neserygg og nesevinger smalere, forfine nesetuppen samt gjør profilen med konkav. Er redd en så stor operasjon kommer til å koste godt over 30 000, men kan hende jeg tar feil? *Håpe*

Har du vært inne på http://www.plastikkirurgi.no/Default.aspx ? På forumet for nesekirurgi ligger en artikkel og erfaringer fra andre som har gjort det i utlandet. Det kan selvfølgelig gå bra. Men jeg anbefaler deg å lese om det før du bestemmer deg.

Jeg skal selv snart på colosseum klinikken. Skal file ned en kul og forminske tuppen. Ville egentlig ta inn nesevingene, men det anbefalte han ikke på meg. Det kommer på ca 27 000.

Skrevet (endret)

.

Endret av Tillepike
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har så utrolig lyst til å fikse litt på nesa mi. Jeg vil få ned en ganske markant kul på neseryggen.

Er det noen som har før og etter bilder jeg kan få se?

Klem

Skrevet

hei er det noen som har tips i buskerud eller oslo om klinikker og kirurger som utfører bra neseoperasjoner. Min er for stor + kul på neseryggen + puster dårlig når jeg legger meg ned, nettene er slitsomme. Altså en ganske omfattende nesejobb sikkert. har noen gjort så mye. Gi tips på klinekker, krurger og hva det koster.

Gjest Gjest_jilli_*
Skrevet

Da må du gå til "Dr.Nose" / Klinikk Bunæs.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_LILLI_*
Skrevet
Da må du gå til "Dr.Nose" / Klinikk Bunæs.
Gjest Gjest
Skrevet
hei er det noen som har tips i buskerud eller oslo om klinikker og kirurger som utfører bra neseoperasjoner. Min er for stor + kul på neseryggen + puster dårlig når jeg legger meg ned, nettene er slitsomme. Altså en ganske omfattende nesejobb sikkert. har noen gjort så mye. Gi tips på klinekker, krurger og hva det koster.

Hvis du puster dårlig gjennom nesen, har du sannsyligvis en skjev skillevegg (septum). Da kan du få operasjonen gratis i det offentlige.

Skrevet

Hei er det noen der ute som vet noe om DR.BUNÆS???

har bestilt time til neseoperasjon hos han, men vet ikke så mye om klinikken. er litt usikker =( jeg har litt bred og lang nese, ønsker å gjøre nesa smalere og litt kortere..verste ved min nese er nesetippen=( den kommer så langt over leppa, spesielt når jeg smiler :gråte:

har hatet nesa mi siden jeg var 12 år og nå er jeg 21. det er mange år det :gråte:

Hadde vært veldig takknemmlig hvis noen der ute kunne gi meg gode tips til hvilken kirurg jeg burde velge.

burde jeg velge lege i Norge eller finnes det bedre håp i utlandet???

hvem er best av Christiania park klinikk, dr.Bunæs, colosseum klinikken eller burde jeg velge kirurg i thailand,usa, england ???? noen som kan gi meg tips pliiiiiiis

takk

Gjest Gjest
Skrevet
Hei er det noen der ute som vet noe om DR.BUNÆS???

har bestilt time til neseoperasjon hos han, men vet ikke så mye om klinikken. er litt usikker =( jeg har litt bred og lang nese, ønsker å gjøre nesa smalere og litt kortere..verste ved min nese er nesetippen=( den kommer så langt over leppa, spesielt når jeg smiler :gråte:

har hatet nesa mi siden jeg var 12 år og nå er jeg 21. det er mange år det :gråte:

Hadde vært veldig takknemmlig hvis noen der ute kunne gi meg gode tips til hvilken kirurg jeg burde velge.

burde jeg velge lege i Norge eller finnes det bedre håp i utlandet???

hvem er best av Christiania park klinikk, dr.Bunæs, colosseum klinikken eller burde jeg velge kirurg i thailand,usa, england ???? noen som kan gi meg tips pliiiiiiis

takk

Du bør velge bunæs, han er ekspert på neser.

Ville ikke operert meg i Asia, de har et helt annet syn på hva som er en fin nese enn det vi har. Du vil vel ikke ende opp med en nedfilt neserygg??

• 1 år senere...
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp operert nesen min hos Christiania Park Klinikk, hadde en stor bulk på nesen, og den er nå borte. Dr Lars Salemark fikk også nesetuppen litt opp, betalte til sammen 28.000 for denne operasjonen..

Men etter å ha lest litt her og der, virker det som om jeg heller skulle dratt til Bunæs, angrer litt.. Er kjempe redd resultatet skal være dårlig=/ Er det så store forskjeller mellom klinikkene? Off vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje det var litt dumt av meg å oppdage dette så sent:(

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Anastasia_*
Skrevet
Hei! Jeg har nettopp operert nesen min hos Christiania Park Klinikk, hadde en stor bulk på nesen, og den er nå borte. Dr Lars Salemark fikk også nesetuppen litt opp, betalte til sammen 28.000 for denne operasjonen..

Men etter å ha lest litt her og der, virker det som om jeg heller skulle dratt til Bunæs, angrer litt.. Er kjempe redd resultatet skal være dårlig=/ Er det så store forskjeller mellom klinikkene? Off vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje det var litt dumt av meg å oppdage dette så sent:(

Gjest anastasia30
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om Nobel Clinic og dr. Morten Haug er flink til neseoperasjoner???

Jeg kan heller ikke fatte at det tar kun 14 dager så man kan dra tilbake på jobb... Neseoperasjon virker litt mer innviklet for meg enn det som står på internett...

Uansett ,har jeg bestemt meg til å gjøre dette.. Men jeg synes at det er vanskelig å finne hvilken kirurg er best og dyktig..

Takker for alle tilbakemeldinger!

Skrevet

Hei :)

Jeg lurer også på om noen vet om klinikker og kiruger som er flinke på neseoperasjoner?!

Jeg har tenkt å bestille time til en av klinikkene i Oslo men vet ikke hvilken jeg skal velge...

Noen som har anbefalinger?

Skrevet

jeg vil anbefale å søke opp en eldre neseplastikktråd på ca 17sider, der ligger mye info. jeg vil ikke anbefale bunæs rett og slett fordi han ikke tar seg tid, lytter dårlig og gjør det HAN vil. jeg er ikke fornøyd, og vet jeg kunne hatt det bedre dersom han ikke hadde latt MEG lide for at han lå etter skjema den dagen. men les mer på den gamle tråden.

ja, du kan faktisk være på jobb 2 uker etter. jeg følte meg bra etter under en uke og så fort jeg hadde tatt av bandasjen var jeg ute blandt folk. tror faktisk den var mindre da enn den er nå, 10mnd etter. den hovner opp en del igjen og blåmerker er der de 2 første ukene, men funker fint å sminke bort. folk bryr seg faktisk ikke så mye om andres neser har jeg funnet ut, hehe. har ikke fått noen kommentarer enda jeg hadde en ganske omfattende operasjon.

Skrevet
jeg vil anbefale å søke opp en eldre neseplastikktråd på ca 17sider, der ligger mye info. jeg vil ikke anbefale bunæs rett og slett fordi han ikke tar seg tid, lytter dårlig og gjør det HAN vil. jeg er ikke fornøyd, og vet jeg kunne hatt det bedre dersom han ikke hadde latt MEG lide for at han lå etter skjema den dagen. men les mer på den gamle tråden.

ja, du kan faktisk være på jobb 2 uker etter. jeg følte meg bra etter under en uke og så fort jeg hadde tatt av bandasjen var jeg ute blandt folk. tror faktisk den var mindre da enn den er nå, 10mnd etter. den hovner opp en del igjen og blåmerker er der de 2 første ukene, men funker fint å sminke bort. folk bryr seg faktisk ikke så mye om andres neser har jeg funnet ut, hehe. har ikke fått noen kommentarer enda jeg hadde en ganske omfattende operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...