Gå til innhold

kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Trenger litt hjelp her tror jeg.. Ikke sikkert dere kjenner igjen symptomene, men kanskje dere har litt mer peil en meg..

Jeg og min samboer snakket om å prøve bli gravide. Jeg tok siste pille på pillebrettet søndag 14.10 (gikk inn i en pillefri uke) og tirsdag 16.10 fikk jeg den vanlige lille blødningen. den varte til lørdag 20.10.

Siden begynte jeg ikke på noe nytt pillebrett. Vi hadde sex som vanlig. Fikk "kalde føtter" tordag 25.10 og begynte da igjen på piller (idiotisk nok).

Nå er det ca en uke til jeg har tomt brett igjen og skal få "pille mens", MEN har følt meg så merkelig de siste dagene.

Forige uke var jeg ekstremt sliten og kvalm og trodde jeg brygget på en forkjølelse. Noe som ikke var tilfelle.

Har hatt fri i går og i dag. Må tisse hele tiden, så har tenkt at dette sikkert er begynnelsen på urinveisinfeksjon. Hatt mens murringer i magen i går og i dag, føler meg uggen, og når jeg sist var på toalettet hadde jeg noen brune flekker i trusa. Kom også litt på papiret. litt øm i brystene også.

kan det være jeg ER gravid, eller er dette ganske så garantert bare noe ganske annet?

Litt usikker her....

håper på svar på mitt forvirrende spørsmål

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er umulig å svare på uten å ta en test.

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

ja, men er vel litt tidlig å ta en test alt nå? vil vel ikke kunne gi utslag før om i overkant av en uke?...

bare lurer på om mine "symptomer" kan være noen "typiske symptomer"...

kanskje noen som har vært borti noe lignende. ;)

har jo egentlig litt lyst at jeg skal være det da ;) selv om jeg fikk "kalde føtter" for en tid tilbake siden. Vi er jo egentlig klare.. :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Ikke ta flere ppiller før du vet om du er gravid eller ikke iallfall.

Skrevet

Det er ikke vanlig å bli kvalm så tidlig. De aller fleste får symptomer etter at mensen uteblir.

Skrevet

Kroppen kan bli litt i ulage om du roter med pillene. Vil tro spotting og litt menssmerter kan være pga det.

Jeg vet lite om graviditetssymptomer, så der skal jeg ikke uttale meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...