Humleblomst Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 For meg er det "The Nightmare Before Christmas" som begynner julen. Den settes på i forbindelse med halloween, og etter det kan jeg begynne å se de andre julefilmene. Julefilmer som betyr mye for meg er for eksempel de to første "Hjemme alene"-filmene, "The Grinch" og alle julefilmene fra Disney. Jeg elsker Disney i julen! Så er det et par som MÅ vente til det begynner å nærme seg julaften. "It's a wonderful life" og "The Snowman". Også den ultimate julefilmen for meg, som er en som ikke er så veldig kjent. "The Preachers Wife" heter den, den er med Denzel Washington og Whitney Houston. Når den settes på er det latter og tårer og jul for meg :rødme:
usikker_ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 For meg er det "The Nightmare Before Christmas" som begynner julen. Den settes på i forbindelse med halloween, og etter det kan jeg begynne å se de andre julefilmene. Julefilmer som betyr mye for meg er for eksempel de to første "Hjemme alene"-filmene, "The Grinch" og alle julefilmene fra Disney. Jeg elsker Disney i julen! Så er det et par som MÅ vente til det begynner å nærme seg julaften. "It's a wonderful life" og "The Snowman". Også den ultimate julefilmen for meg, som er en som ikke er så veldig kjent. "The Preachers Wife" heter den, den er med Denzel Washington og Whitney Houston. Når den settes på er det latter og tårer og jul for meg :rødme: Alene hjemme filmene og disney filmene er noe som må ses...
MellonCollie Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg skal se den første "julefilmen" 1. desember - da blir det kosekveld med julebrus, julemarsipan og Love Actually. Andre filmer som skal sees er Polarekspressen og de to første Hjemme Alene-filmene. Håper det kommer flere tips til julefilmer Edit: Måtte inn og korrigere meg selv.. Notting Hill er da ingen julefilm - men Love Actually derimot... Endret 6. november 2007 av MellonCollie
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Det finnes da ikke noen andre julefilmer enn"Tre nøtter til Askepott"?!? :rødme:
Daria Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Love actually. Det hjalp selvfølgelig at jeg så den på kino 22. desember og kom ut til et julepyntet Oslo hvor snøen dalte ned...
Gjest Ballerina Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Reisen til julestjernen må jeg hvert år! ...og det har jeg gjort siden jeg var bittebitteliten!!
Nausicaä Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Tre nøtter til Askepott, Edward Scissorhands og Love Actually er koselige julefilmer som sees til forskjellige tider i julen.
usikker_ Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Tre nøtter til Askepott, Edward Scissorhands og Love Actually er koselige julefilmer som sees til forskjellige tider i julen. Tre nøtter til Askepott ser vi altid på selve julaften vi...
Mobbi Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Polarekspressen, alle hjemme alene filmene.. tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen og masse disney:)
rugrat Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Hjemme Alene 1 og 2, The Santa Clause, Disneys julefilmer, Holiday Affair, Miracle on 34th Street.
Aurela Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Reisen til julestjernen! Før så jeg på den hele sommeren, men nå begrenses det til julen, men på selve julaften så spiser vi alltid når den går på NRK Så, da får jeg se på den til andre tider
B.A. Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Jeg begynner ikke å se julefilmene før i desember, og da må jeg se: Santaclause 1&2 Hjemme Alene 1&2 Polarekspressen Love Actually Gleder meg super masse nå!!!
Chans Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Jeg er iherdig tilhenger av å vente med julefeiring til advent, men av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er lov å se julefilm i november sånn rett før eksamen når savnet etter julehjemmet til mor og far blir for mye å takle uten julefilmhjelp. Da ser jeg en av følgende: • Love Actually • Home Alone 2 • jøss, nå kommer jeg faktisk ikke på fler. Jeg har nok ikke kommet riktig i julestemning ennå. Favoritten er faktisk en ganske dårlig film, nemlig "The Santa ClausE". Noen som har sett den?
B.A. Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Det kommer Santa Clause nr 3!!! Den skal så absolutt sees:)
Humleblomst Skrevet 7. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2007 Santaclause 1 og 2 står i hyllen og er en av de obligatoriske for meg, noe jeg skal innrømme at jeg er litt flau for å inrømme. Men det er så mye deilig julestemning i dem 5 desember kommer nummer 3, og da skal den inn i samlingen. Ulykken var stor da jeg fant ut at den ikke kom til Norge før jul i fjor...
Chans Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Haha, så bra at det er fler som liker halvdårlige og supercheesy amerikans juleunderholdning! Jeg ante ikke engang at "The Santa Clause" hadde en oppfølger, men har den det er det jo bare å løpe til Platekompaniet og plukke den opp. 3'eren også, når den kommer. Jeg gleder meg! Takk for opplysningen!
ashera Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 - Love Actually - About a boy - Mongoland
Gjest puselabb Skrevet 7. november 2007 #18 Skrevet 7. november 2007 Jeg liker Tre nøtter til Askepott og alle julefilmene fra Disney.
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. november 2007 #19 Skrevet 7. november 2007 Det finnes da ikke noen andre julefilmer enn"Tre nøtter til Askepott"?!? :rødme: Nei, det gjør ikke det. Nja, bortsett fra "Reisen til julestjernen". Disse sees selvsagt ikke før julaften.
usikker_ Skrevet 7. november 2007 #20 Skrevet 7. november 2007 ronja røverdatter og emil, den da han gir bort mat til fattighuset og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå