Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest surrehuet
Skrevet

Saken er at jeg skal på fere til Afrika om bare noen få dager, har skjedd så masse i det siste så jeg har ikke rukket å tenke over hva jeg trenger før nå.. OG jeg trenger absolutt noen flipflops/sandaler, men skjønner jo at det ikke er marked for det nå. Noen som har en idee om hvor jeg kan få kjøpt det? Må være i Oslo el omegen... Har vurdert Crocs, selv om jeg synes det er verdens styggeste sko, så kan jeg se for meg at de duger der nede....

Panikken brer seg.. Alle tips mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal reise fra Gardermoen så har Accessorize en butikk der og jeg er ganske sikker på at de selger flipflops i et helt greit utvalg :)

går kanskje an å ringe å høre?

Gjest surrehuet
Skrevet

Hei, takk for tips.

Azezorice på Gardemoen har flip-flops, problemet er bare at de åpner når flyet vårt går.... Grytidelig.. sukk

Sjekket nomaden, de hadde jo veldig sånne ordentlige sandaler (sånn som Røkke har sokker oppi)

Tenker mye enklere greier jeg, skal jo bare loffe rundt på stranda. Hvor får man kjøpt Crocs?

Gjest Elfrida
Skrevet

Du får garantert kjøpt klikk-klakker der du skal, hvis det ikke er et fullstendig øde sted. Jeg har i hørt at man får fine sandaler laget av brukte bildekk mange steder i Afrika :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...