Gå til innhold

Marshmallowsfluff, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et glass på Rema, og lagde fugde i går kveld.

Har ikke fått sett hvordan den ble ferdig enda, siden jeg ikke følte for fugde kl 10 på 7 i morges. Det smakte godt, men veldig søtt.

Skal holde der oppdatert, hvis jeg ikke dør av diabetes... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er Marshmallowsfluff?

*nysgjerrig på alt søtt med marshmallows og fudge*

Skrevet

Åhh det hørtes så utrolig godt ut! Jeg har siklet på det marshmellowfluff-greiene lenge nå..

Skrevet

Det var et merkelig stoff...

Fikk det nesten ikke ut av glasset, seigt sukker, som skulle tilsettes enda mere sukker...

Men det smakte helt ok, men jeg tror jeg kokte det litt for kort tid, men har som sagt ikke sett det ferdige produktet enda.

Skrevet

Oppskriften står på glasset med marshmallowsfluff.

Ikke så veldig komplisert, ett glass med fluff blandes med 4 dl sukker og vaniljesukker, 1 dl vikingmelk, varmes opp og kokes i 5 min under omrøring, balnd i hakka sjokolade og la det hele bli kaldt.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)

Jeg sjønte visst ikke helt først hva det var.

Men det er rett og slett et slags Marshmallowstoff man tilsetter ting, koker, så blir det fudge?

Trodde først det var noe man laget av Marshmallows :fnise:

Endret av nextlife
Skrevet
Jeg sjønte visst ikke helt først hva det var.

Men det er rett og slett et slags Marshmallowstoff man tilsetter ting, koker, så blir det fudge?

Trodde først det var noe man laget av Marshmallows :fnise:

:fnise: lurer litt selv hva som gikk av meg, når jeg kjøpte den greia.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Har sett at de har det på Ultra, og har hatt lyst til å prøve det mange ganger. *Følger spent med på oppdatering*

Skrevet
Kjøpte et glass på Rema, og lagde fugde i går kveld.

Har ikke fått sett hvordan den ble ferdig enda, siden jeg ikke følte for fugde kl 10 på 7 i morges. Det smakte godt, men veldig søtt.

Skal holde der oppdatert, hvis jeg ikke dør av diabetes... :sjenert:

Hva koster Marshmallowsfluff??

*venter også på oppdatering*

Skrevet

Blir det nesten som sånn inni kokosboller da, eller er jeg helt på jordet?

:klø:

*Fryktelig nysgjerrig*

Skrevet

Å, herregud!! Dette er sånne ekle greier vi pleide å kjøpe i Sverige før, og spise rett fra glasset med skje! Det er HELT jævlig! :sjokk:

Bare for å få flere sider av en sak :ler: Dette er btw det perfekte selvmord dersom man har diabetes og vil dø på mest mulig smertefull måte (beklager grov ordbruk :regler: )

Skrevet
Å, herregud!! Dette er sånne ekle greier vi pleide å kjøpe i Sverige før, og spise rett fra glasset med skje! Det er HELT jævlig! :sjokk:

Bare for å få flere sider av en sak :ler: Dette er btw det perfekte selvmord dersom man har diabetes og vil dø på mest mulig smertefull måte (beklager grov ordbruk :regler: )

Hææ, men nå skjønner jeg ikke helt.. Lagde hun ikke fugde av dette, eller skal det spises av boksen.. :klø:

Skrevet

Jeg har kjøpt dette EN gang, og aldri igjen!

Det er helt utrolig seigt, og som TS skrev, nesten umulig å få ut av glasset. Det er ikke på noen måte som skummet inni feks kokosboller, jeg vil heller sammenligne det med kald honning, utrolig seigt og stivt.

Kjøpte det for å bruke det i kakao, men syns det var alt for søtt. Men hadde overnattingsbesøk av noen jenter på 16, og de elsket det i sin kakao, så da ble det spist.

Gjest beekeeper
Skrevet

henger meg på denne, er fryktelig nysgjerrig på dette produktet!

Skrevet

Noe gikk fryktelig galt...:ler:

Det ble det seigeste klisset jeg noensinne har hatt på kjøkkenet, inkludert guffa som samler seg inni ventilatoren...

Må ha kokt det for kort tid eller noe, men det gikk ikke an å skjære i biter, det ble bare en seig masse. Følte meg litt som i pizzasenen i den parodifilmen med Val kilmer.

Det gikk rett i bosset og marshmallowsfluff kommer ikke til å bli innkjøpt flere ganger. :rope:

Skrevet

He he....

Jeg kjøpte et glass for å lage sånn fudge. Rakk desverre ikke lage det da glasset forsvant på merkelig vis....... :sjenert::spise:

Blir nok ikke kjøpt igjen, men var en uforglemmelig opplevelse, særlig da jeg opplevde å gulpe sukker påfølgende døgn......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...