Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om fem uker reiser jeg til London hvor jeg skal kjøpe drømmeveska mi, en sort quiltet Chanelveske. Gleder meg sinnsykt mye, men er litt usikker på prisen på veska. Det er en av de klassiske veskene, ganske liten av størrelse. Mener at de kostet 9000 på taxfree. Noen som aner hva prisen er i en vanlig butikk i London?

Veska er ca sånn som dette:

http://cgi.ebay.com/AUTHENTIC-CHANEL-CHARC...1QQcmdZViewItem

Videoannonse
Annonse
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Hmm, jeg er ikke helt sikker på hvor jeghar det fra, men mener at de ligger på rundt 13.000-14.000 i norske..

Grattis, er en superfin veske

Skrevet

Takk skal du ha, jeg synes også den er knallfin! Hvis den koster såpass mye, bør jeg nok belage meg på å kjøpe den på taxfree, blir jo da litt penger å spare.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Du må jo kjøpe den som Taxfree for tourist iallefall.. Vet ikke om det var det du mente eller om du mente å kjøpe den i taxfree butikken på heathrow... For jeg hadde ikke turt å satse på at de har den der, dessuten tror jeg det er mer å hente på å kjøpe den i Chanel butikken, og bare be de fylle ut taxfree refusjon...

Skrevet

Er det jeg er litt redd for ja, at jeg skal komme i taxfreen på Heathrow og så har de den ikke. Hadde jo vært skikkelig nedtur! Vet at jeg kan få sånn taxfree-skjema i butikkene, eneste som er dumt er at de tar ganske seg godt betalt for å gjøre akkurat dette, det er i hvert fall min erfaring fra klesbutikker angående dette.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Tar seg så godt betalt for det?? Er ikke min erfaring, de tar vel en liten prosentsats, men man får jo igjen 12% eller noe, litt avhengi av land, og hvilket beløp man handler for.

Synes dessuten ikke at utvalget og prisen på Heathrow er så mye billigere lenger, etter at det ble slutt på taxfree handlingen innen EU

Skrevet

Føler det har vært en stor del av summen, men denne gangen snakker vi jo om et stort beløp, så det vil kanskje ikke merkes like godt, hehe....

Nei, det blir nok handel inni selve London, enten på Chanelbutikken, Harrods eller Selfridges. Regner med prisene er like de fleste steder.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Åh, som jeg misunner deg, Rosenrød!

skal muligens til København i januar - og har jeg nok penger blir det den samme vesken på meg - om jeg så skal sitte på hotellrommet resten av helget uten å kjøpe så mye som et kort :ler:

Skrevet

Prisene på Chanelvesker gikk opp 1.Nov bare så du er forbredt på det ;)

Kos deg i London!

Skrevet

Nei, så kjedelig da! Hvor mye gikk de opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...