treningsjenta Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 er det noen som følger med på fengselskoret? synes det er et artig program og jeg har faktisk sett alle episodene. neste gang er vel siste gang tenker jeg. jeg har full forståelse fordi som reagerer på programmet sendes, dette fordi det faktisk er insatte som blir vist på tv! Så det respekterer jeg! Men synes det er god underholdning. her står de barske kriminelle og synger herlige norske salmer! hehe.... jeg må si jeg har knyttet meg litt til han kenth, han virker så årleit, og jeg håper inderlig han klarer seg og holder seg unna stoff. han har virkelig pågangsmot!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 jeg må si jeg har knyttet meg litt til han kenth, han virker så årleit, og jeg håper inderlig han klarer seg og holder seg unna stoff. han har virkelig pågangsmot! Så typisk jenter å bli forelsket i kriminelle. Men jo, det er en morsom og interessant serie. Synes ikke akkurat det virker som de har noe luksusliv der inne, noe som blir hevdet gang på gang i samfunnsdebatten.
Amalie_85 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 nei, jeg er en av de som er imot programmet. så der ikke på 2
Kosemose Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Så en av de første episodene. Jeg er prinsipielt mot dette programmet og bryr meg generelt ikke så mye om ulike reality-konsept.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kenth virker jo kjempealright da! Har knyttet meg til han selv jeg, og synes det er utrolig trist å ikke skulle få se noe mer til han nå som serien er over =(
Gjest Mirina Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Har sett litt av en episode, men syntes i grunn ikke at det var noe spesielt artig. Dere som er motstandere av dette programmet, hvorfor?
Søtpotita Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Såg alle episodane, men fekk ikkje med meg den siste. Nokon som kan fortella meg kva som skjedde? Kvifor vart Andreas overflytta? Eg henger meg også på med lykkeønskningar til Kent, håpar alt går bra med han
Kenth Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Plutselig dukker jeg opp her vettu takk til dere som bryr dere alt går veldig bra med meg skal dere vite.. ser ut som jeg har lært av mine feil Endret 7. juli 2015 av Kenth 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Plutselig dukker jeg opp her vettu takk til dere som bryr dere alt går veldig bra med meg skal dere vite.. ser ut som jeg har lært av mine feil Har du sluppet ut nå? Anonymous poster hash: 36755...0f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå