Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg skal snart fremkalle bilder. Både film fra gammelt fotoapparat, og fra digitalkamera-minnebrikke... Hvor bør jeg få de fremkalt? Vil ha bra bilder, billigst mulig... Hørte at extrafilm.no kan fremkalle for 1,- pr.bilde, men der må vel bildene overføres fra data? Det går ikke. Og elkjøp har vel en lignende ordning? Er det bare vanlige fotobutikker som gjelder da, og er prisene noenlunde like hos de?
Gjest ts Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg har en ledning til mitt digitale kamera, men programmet som hører til er på en pc langt vekk. Tror det fulgte med da kameraet ble kjøpt, men hvor kan jeg få tak i nytt og hva koster det?
mowgli Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Du kan kjøpe en minnebrikkeleser, koble den til pc (ingen programvare nødvendig), sette i minnebrikken fra kameraet og overføre.
mowgli Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 En annen mulighet er å gå til hjemmesiden til kameraleverandøren, kanskje programvaren ligger tilgjengelig der for nedlasting.
mowgli Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg skal snart fremkalle bilder. Både film fra gammelt fotoapparat, og fra digitalkamera-minnebrikke... Hvor bør jeg få de fremkalt? Vil ha bra bilder, billigst mulig... Hørte at extrafilm.no kan fremkalle for 1,- pr.bilde, men der må vel bildene overføres fra data? Det går ikke. Og elkjøp har vel en lignende ordning? Er det bare vanlige fotobutikker som gjelder da, og er prisene noenlunde like hos de? Japanphoto vil sikkert lønne seg for deg da.
Aurela Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg liker Elkjøp! Bildene blir mye mindre enn vanlig str, men siden jeg gjerne vil ha flere enn to bilder per side er det bare supert!! Det tar litt tid før du får bildene, tror de lages i danmark. Kort fattet, elkjøp er billig, men bildene er mye mindre!
Wonders Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 ELKJØP TAR KUN 50 ØRE PR BILDE!!!!! :banantroll:
Gjest nalle-maja Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Kort fattet, elkjøp er billig, men bildene er mye mindre! Hvor små da? 10x15 er jo normalt, 10x13 er digitalfoto-formatet...
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Hvor små da? 10x15 er jo normalt, 10x13 er digitalfoto-formatet... De er 10x13. Og Elkjøp og Japanphoto fremkaller på samme sted, og har identisk kvalitet på sine bilder.
Aurela Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Hvor små da? 10x15 er jo normalt, 10x13 er digitalfoto-formatet... Den minste størrelsen er 9x11 (9x13) cm og koster 0,59 per bilde.. Man kan så klart bestille i 10x13 (10x15) cm som er vanlig, men da koster det 0,99 per bilde, det samme som his Japanfoto, om jeg ikke tar feil.. Men jeg liker 9x11 (9x13) bildene jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå