Amaryllis Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg har en fin, lett, vit kortermet kjole/tunika med sort mönster og sort blonde i halsåpning og i ermekanter (kjøpt på voice of europe i sommer). Hvis jeg bruker sort tilbehør og ev. støvletter, passer antrekket da til julebord/nyttårsaften eller er det for mye "sommer" over det hele? http://www.imagehosting.com/out.php/i13395...1071486x648.jpg Endret 6. november 2007 av Tabby
Amused Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vanskelig å si når jeg ikke har sett den, men det høres ut som om den fint kan passe til julebord
Luzi Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Den kan absolutt brukes Fin kjole! sleng på et par sorte støvletter og et sjal, så får du pyntet den opp litt ekstra.
Luzi Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Når jeg tenker meg om.. kanskje sort sjal sjuler kjolen for mye?
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker hvite kjoler året rundt, jeg. Men jeg har gjerne annet tilbehør til, slik at det ikke ser så sommerlig ut. Jeg syns fint den kan brukes på julebord og i juleselskap.
Merneith Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Kjempefin kjole! Men jeg synes ikke den passer i julebord..
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes kjolen var kjempefin. Om den passer til julebord kommer vel i stor grad an på julebordet? Der jeg jobber med en litt "uformell" stemning hadde den glidd rett inn, mens i en mer "formell" setting kanskje ikke så bra!?
Amaryllis Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes kjolen var kjempefin. Om den passer til julebord kommer vel i stor grad an på julebordet? Der jeg jobber med en litt "uformell" stemning hadde den glidd rett inn, mens i en mer "formell" setting kanskje ikke så bra!? Takk for svar! Hos oss er festen mer "uformell" Jeg hade egentlig ikke tenkt å bruke denne kjolen, men etter å ha lest hva dere mener så tror jeg kanskje at jeg skal gå for den... Kjolen er kjempefin på og jeg føler meg vel i den Kanskje noen vil komme med tips till tilbehør?
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 (endret) Definitivt svarte støvletter til iallefall. Men det er mulig jeg er inhabil da med tanke på hvor mange par svarte snørestøvletter jeg har hehe. Edit: Ellers er det jo flott at du faktisk kan gå i en kjole du føler deg vel i. Vet at jeg ofte føler meg litt ukomfy når jeg skal pynte meg! Endret 6. november 2007 av Wolfmoon
Gjest Tigress Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Svarte støvletter må til! Jeg tror jeg ville valgt en litt røff veske, ellers tror jeg den kan bli litt vel "luftig"? Merkelig beskrivelse, skjønner du hva jeg mener?
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Jeg tenkte på om det kanskje var mulig å bruke noen litt "goth-inspirerte" smykker for at den ikke skal bli for søt!? Men det er kanskje bare meg, siden jeg har litt angst for å fremstå som søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå