Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Møtte en kjempekar for ca 1 mnd siden, han har vert med meg veldig ofte på besøk og sovet over+++Har det dtritgøy sammen. Så nå for en uke siden så lot jeg noe gå utover han som jeg ikke burde ha gjort, han sa han måtte tenke seg om...Vi ble så enig om å bare vere venner...Men nå sender han meldinger hele tiden igjen å skriver om jeg vil komme på besøk og om vi skal finne på noe..I tilegg har jeg truffet en annen som liker meg veldig godt, men som jeg bare har vennskapsfølelser for å det har jeg sagt...Vi er en del sammen og det merker jeg jo at han ikke liker i det hele tatt...Så hva tror dere? liker han meg? Vi har liksom ikke snakket om det etter det bare vert sammen....
Paladin Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Møtte en kjempekar for ca 1 mnd siden, han har vert med meg veldig ofte på besøk og sovet over+++Har det dtritgøy sammen. Så nå for en uke siden så lot jeg noe gå utover han som jeg ikke burde ha gjort, han sa han måtte tenke seg om...Vi ble så enig om å bare vere venner...Men nå sender han meldinger hele tiden igjen å skriver om jeg vil komme på besøk og om vi skal finne på noe..I tilegg har jeg truffet en annen som liker meg veldig godt, men som jeg bare har vennskapsfølelser for å det har jeg sagt...Vi er en del sammen og det merker jeg jo at han ikke liker i det hele tatt...Så hva tror dere? liker han meg? Vi har liksom ikke snakket om det etter det bare vert sammen.... Dere høres ut som om dere er ganske unge og er usikre på om dere virkelig er sammen eller ikke. Slik som jeg leser det du sier så er han interessert i å bruke tiden sin sammen med deg. Det betyr jo også at han KAN være interessert i å være kjæresten din, men i ung alder så er det viktigste å ha det gøy og fortelle venner og kjente at man har kjæreste. Slike forhold varer ofte ikke lenge og man finner raskt en ny. Det er helt normalt. Han tenker nok mest på å ha det moro og når du sier noe som går utover ham og gjør at dere plutselig ikke har det så moro lenger så vil instinktene gjøre at man trekker følehornene til seg og sier at kanskje man ikke bør være sammen. Dette for å forhindre å bli såret om det skulle ende opp i et reelt brudd med krangel og det hele. Men kort tid etter har han glemt det hele og fortsetter som før og vil bruke tiden sin sammen med deg. Jeg tror ikke noen stor skade har skjedd i hva du gjorde mot ham så om du liker ham og vil fortsette å være sammen med ham så tror ikke jeg han har noe imot det. Men hvis dere er så unge som jeg tror så husk på at forhold ofte ikke varer så lenge i ungdommen. Så det er ikke sikkert du har funnet den du kommer til å bli gammel med. Ha det moro og vær sammen med de du ønsker. En eller annen dag finner du den du vil gifte deg med. Men det er ikke noe å tenke på ennå. Det viktigste er at du gjør det DU føler er rett for deg. Liker du ham så har du ingenting å tape på å si det til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå