Gå til innhold

Guldkorn fra GWB

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

George Bush

Det er ingen tvil i min sjel, ikke en eneste tvil i min sjel, om at vi kommer til å mislykkes.

George W. Bush

Hvis regjeringen ikke responderer på folkets krav, så vil folket erstatte regjeringen.

Om den irakiske regjeringen.

George W. Bush

Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg.

George W. Bush

I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.

George W. Bush

Jeg føler meg beæret over å få ta en modig iraker i hånden, som har fått hånden sin kuttet av av Saddam Hussein.

George W. Bush

Jeg håper når dere kommer ut herfra, vil dere si, hva sa han?

George W. Bush

Mer og mer av vår import kommer utenfra.

George W. Bush

Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller.

George W. Bush

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som guttunge pleide jeg å flire meg skakk av utgydelsene til borgermesteren i Champignac (Tegneseriene om Kvikk og Sprint) Dette er jaggu minst like vilt.

Er dette virkelige sitater?

Skrevet

Brilliante sitater der, Eugene!

Men min Dubya-favoritt er nok den "fool me once", som kommer helt på slutten i

Skrevet (endret)
Brilliante sitater der, Eugene!

Men min Dubya-favoritt er nok den "fool me once", som kommer helt på slutten i

It`s all good shit!! Just keep it coming!! :fnise:

Endret av Mann 42
Skrevet

:popcorn:

Regner med de fleste også har fått med seg Frank Caliendo (fra MAD tv) og imitasjonene hans?

Skrevet
:popcorn:

Regner med de fleste også har fått med seg Frank Caliendo (fra MAD tv) og imitasjonene hans?

Ja, han er vel en av de beste imitatorene som finnes, jeg synes det er helt utrolig at en som egentlig er så ulik Bush utseendemessig klarer å få til en så fullstendig overbevisende parodi!

(for ikke å snakke om John Madden da :fnise: )

Skrevet
Ja, han er vel en av de beste imitatorene som finnes, jeg synes det er helt utrolig at en som egentlig er så ulik Bush utseendemessig klarer å få til en så fullstendig overbevisende parodi!

(for ikke å snakke om John Madden da :fnise: )

Fullstendig enig med deg, hehe. Madden har jo mer eller mindre blitt "signaturen" hans, da.

Dette har kanskje ikke så mye med Bush å gjøre, men har du fått med deg han her? Lo så hardt at jeg nesten falt av stolen.

Skrevet
Fullstendig enig med deg, hehe. Madden har jo mer eller mindre blitt "signaturen" hans, da.

Dette har kanskje ikke så mye med Bush å gjøre, men har du fått med deg han her? Lo så hardt at jeg nesten falt av stolen.

Den var fæl! Men veldig morsom. :ler: Jeg likte jo Monty Python-referansen spesielt da. Joda vi kan trygt si at klippet var Bush-relatert, det var jo tross alt en terrorist vi snakker om! Bush er jo veldig opptatt av sånt...

Kom på en ting: Hva er det med Bush og uttalelsen av ordet nuclear? Tatt ganske på kornet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...