Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff blir så forvirret av hele kroppen min. Sluttet jo på pillen etter 10 års bruk så ante at kroppen kom til å være litt forvirret selv, men ja.

Sluttet på pillen i mars og har etter dette hatt sykluser på alt fra 40 dager til 28.

Har i noen sykluser fått TYDELIG eggløsningsslim , men ikke i alle.

Denne syklusen her... (hadde mensen sist 11 okt) fikk jeg myye eggløsningsslim i noen dager + stikkinger i magen så var sikker på at jeg hadde eggløsning da. dette er nå litt over en uke siden.

Men idag, når jeg var på toalettet så kom det ut KJEMPEmye slim. HELT blankt på farge, det reflekterte faktisk lyset..aldri sett noe så blankt før. HAHA! Sorry detaljer men.

Har faktisk litt murringer i magen også.

Det var ganske blankt sist også, men ikke så mye som dette.

Hva er dette da??? Er det nå eggløsningen er, og ikke for en uke

siden .. ?

Kan det være at kroppen prøvde å få egglsøning sist, men ikke fikk det til, og at den nå kommer..?

Eller kan det komme sånn slim i ettertid selvom eggløsning er overstått?

Mye spørsmål. Tror jeg skal begynne med tester, eller å tempe..men ville liksom unngå det.

Og hvor lenge er det egentlig vanlig at syklusen er ustabil etter p pillebruk? nå er det jo nesten 9 mnd siden jeg sluttet.

Kan legge til at jeg var hos gynekolog i mai en gang pga smerter i magen.. Trodde jeg hadde en infeksjon eller noe. Men det var faktisk eggløsning..tok vaginal ultarlyd og hun så mange modne egg. Så jeg vil jo tro at jeg får eggløsning i allefall. (angst for å ikke ha det)

Takk for svar søte dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig at syklusen er ustabil lenge etter at du slutter på pillene.

Jeg anbefaler deg å tempe, det hjalp meg med å få oversikt over syklusen min. Sjekk ut www.pernille.info, det hjalp meg mye. Last ned tempeskjemaet inne på siden der, utrolig hjelpsomt (jeg lastet ned det en gjest hadde laget til henne, syns hennes eget var uoversiktlig).

Gjest nygravid
Skrevet
Uff blir så forvirret av hele kroppen min. Sluttet jo på pillen etter 10 års bruk så ante at kroppen kom til å være litt forvirret selv, men ja.

Sluttet på pillen i mars og har etter dette hatt sykluser på alt fra 40 dager til 28.

Har i noen sykluser fått TYDELIG eggløsningsslim , men ikke i alle.

Denne syklusen her... (hadde mensen sist 11 okt) fikk jeg myye eggløsningsslim i noen dager + stikkinger i magen så var sikker på at jeg hadde eggløsning da. dette er nå litt over en uke siden.

Men idag, når jeg var på toalettet så kom det ut KJEMPEmye slim. HELT blankt på farge, det reflekterte faktisk lyset..aldri sett noe så blankt før. HAHA! Sorry detaljer men.

Har faktisk litt murringer i magen også.

Det var ganske blankt sist også, men ikke så mye som dette.

Hva er dette da??? Er det nå eggløsningen er, og ikke for en uke

siden .. ?

Kan det være at kroppen prøvde å få egglsøning sist, men ikke fikk det til, og at den nå kommer..?

Eller kan det komme sånn slim i ettertid selvom eggløsning er overstått?

Mye spørsmål. Tror jeg skal begynne med tester, eller å tempe..men ville liksom unngå det.

Og hvor lenge er det egentlig vanlig at syklusen er ustabil etter p pillebruk? nå er det jo nesten 9 mnd siden jeg sluttet.

Kan legge til at jeg var hos gynekolog i mai en gang pga smerter i magen.. Trodde jeg hadde en infeksjon eller noe. Men det var faktisk eggløsning..tok vaginal ultarlyd og hun så mange modne egg. Så jeg vil jo tro at jeg får eggløsning i allefall. (angst for å ikke ha det)

Takk for svar søte dere! :)

Jeg hadde gått på pilla i 12 sammenhengende år og syklusen min var på 28 og 35 dager. Jeg hadde hørt og var forberedt på at det kunne gå lang tid før syklusen var "normal" igjen. Men jeg hadde ikke tid å vente, ville i det minste konstantere at jeg hadde el. Brukte derfor CB-eltest og i 2pp satt spiren...........påviste ikke el før dag 21.....

Så hvis du er like utålmodig som meg på å finne den magiske el, så råder jeg deg til å kjøpe tester.

Skrevet

noen som kan svare på ts sitt spørsmål om eggløsningsslim? jeg har ofte opplevd dette selv, og lurer derfor på om kroppen kan "lure" seg selv ved at det kommer en eggløsing, mens den virkelige kommer flere dager etter man tror man har hat eggløsning.. anyone? Ikke vits å tempe nå i denne mnd, så ikke be meg om å tempe værsåsnill =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...