Zero Skrevet 5. november 2007 #1 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor får jeg tak i slikt strykebånd til gardiner som gjør at jeg kan lage gardinene kortere? Og siden jeg ikke vil lage to tråder, så er jeg også ute etter hvor man kan finne kjøleskapspoesi (fant et nettsted ved Google-søk, men de var visst tom). Bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 6. november 2007 #2 Del Skrevet 6. november 2007 Mange bokhandlere selger kjøleskapspoesi. Det er forresten Libretto forlag som gir det ut, men jeg vet ikke om de selger direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 6. november 2007 #3 Del Skrevet 6. november 2007 Kjøleskapspoesi har de i alle fall på Ting på Bryggen. Du kan også se i bokhandleren på Xhibition (eller andre bokhandlere). Jeg vet egentlig ikke hva strykebånd til gardiner er, men har du sett på IKEA, Hansen og Dysvik, Jysk...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 6. november 2007 #4 Del Skrevet 6. november 2007 Strykebånd veit jeg at du får på ikea... Der kjøpte jeg det i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 6. november 2007 #5 Del Skrevet 6. november 2007 Strykebånd får du på Jysk, Kid og alle slike butikker. Kjøleskapspoesi har de på de fleste bokhandlere. Kjøp orginalsettet først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå