Ulike Sokker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 jeg har veldig mange sanger som jeg liker eller ikke liker.. det er nok flest av de jeg ikke liker. kjekt å ha, tenkte jeg.. men det var det ikke. en gang greide jeg å gjøre det slik at alle sangene som var lagret på PC'en, havnet i iTunes. vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det, men jeg syntes sikkert det var lurt. det var det ikke. (meg og mine fikse ideer ) så det ble en gigantisk ryddejobb... Jeg har jevnlig ryddet i iTunes og slettet alle de sangene jeg ikke ville ha. men når jeg fikk spørsmål om hva jeg ville gjøre med de sangene jeg slettet fra iTunes, har jeg nesten aldri trykket på "flytt til papirkurv" (som ville ha vært smart, siden jeg ikke hører på sangene uansett, men det var sikkert den "kjekt-å-ha-mentaliteten" min som gjorde det ). jeg trykket på "behold filer" et-eller-annet, så nå sitter jeg igjen med veldig mange sanger på maskinen, men som jeg ikke har i iTunes lenger. De sangene jeg ikke har i iTunes, har jeg heller ikke bruk for å ha på maskinen og nå vil jeg gjerne rydde opp. er det noen som vet om en innstilling som gjør slik at alle de sangene som jeg ikke har i iTunes, slettes fra maskinen? jeg har ikke så veldig lyst til slette sang for sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå