Gå til innhold

rike menn og fattige menn

Anbefalte innlegg

Gjest Ophelia G
Skrevet

Det er ingen tvil om at rike menn har en mye større sjanse og få damer en hva fattige menn har

Rike menn er også bedre for oss damer en hva fattige menn er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplagt enig i den første påstanden, men mer tvilende til den andre. Og hva med alle dem som verken er rike eller fattige?

Gjest Gjest Julie
Skrevet (endret)
Det er ingen tvil om at rike menn har en mye større sjanse og få damer en hva fattige menn har

Det vet ikke jeg (fiskende mann?)

Jeg tror du kan ha rett i at velholdne menn lettere kan få damer enn helt fattige menn.

Det er to ytterpunkter du stiller frem her. Den store majoriteten er i midten.

På den annen side: alle får seg en hvis de vil.

Folk med handicap, de med fedme, alkoholikere, narkomane, de med psykiske lidelser, fattige...alle får, enten de har mye penger eller ikke. Det er jo bare å se rundt seg det.

Endret av Gjest Julie
Gjest Don Giovanni
Skrevet

Vet du, jeg tror ikke det finnes så mange golddiggers der ute som enkelte (som deg) vil ha det til. Men jeg tror at de samme egenskapene som gjør at noen er rikere enn andre, er de samme egenskapene som kvinner faller for. Og det samme gjelder faktisk oss menn. Jeg ser ikke etter en rik kvinne, men jeg ser etter en kvinne med initiativ, intelligens, sosiale antenner og overskudd. Omtrent det som skal til for å komme seg litt oppover i arbeidslivet også.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Enig med Don Giovanni her, er jo ofte slik.

Dessuten stiller jeg meg tvilende til at rike menn er så mye bedre for kvinner enn andre menn. Finnes vel omtrent like mange drittsekker blant rike menn (hvis ikke flere) som det gjør blant "middels" og fattige menn.

Skrevet

Også enig med Don Giovanni.

Når det er sagt, er det vel ikke til å komme fra at hvis to menn var identiske, men den ene var rik og den andre ikke, så ville i allefall jeg valgt den rike av de to. Hvorfor ikke liksom.... Selv om lykke ikke kan kjøpes for penger osv er det ikke til å komme vekk fra at mangel på penger er en belastning og at det å ha en ordnet økonomi gir et godt utgangspunkt.

Gjest David John jr.
Skrevet
Også enig med Don Giovanni.

Når det er sagt, er det vel ikke til å komme fra at hvis to menn var identiske, men den ene var rik og den andre ikke, så ville i allefall jeg valgt den rike av de to. Hvorfor ikke liksom.... Selv om lykke ikke kan kjøpes for penger osv er det ikke til å komme vekk fra at mangel på penger er en belastning og at det å ha en ordnet økonomi gir et godt utgangspunkt.

:kaffe:

Jeg tror Don Giovanni er ute og fisker etter et eller annet .......... men han kan jo begrunne påstanden med å nevne en håndfull kjærester/partnere av rike menn/kjendiser som er under middels pen ..... (ps.. for det er jo opplest og vedtatt at menn går etter utseende ... jo penere jo bedre ...ds)

Skrevet

Men derimot så tror jeg kjekke og sjarmerende menn får flere kvinner enn rike menn.

Gjest Ophelia G
Skrevet
Men derimot så tror jeg kjekke og sjarmerende menn får flere kvinner enn rike menn.

nei jeg tror du tar feil der. En rik mann har faktisk mye større sjanse å få dame. Rett og slett fordi ingen ting tiltrekker kvinner mer en penger det er det vi går etter

Skrevet
ingen ting tiltrekker kvinner mer en penger det er det vi går etter

Jaja, alle over en kam.

Men for å svare skikkelig så er det slik at idag så er det faktisk ganske mange kvinner som greier seg økonomisk på egen hånd, og ikke bare greier seg, men har mer enn nok.- Og da er det andre "egenskaper" man ser etter hos en mann,ja.

Skrevet

Hvis man skal generalisere og si at mange fattige menn nok er late og udugelige, så kan man vel også gjøre det andre veien og si at mange rike menn nok er materialistiske og overarbeidende.

For meg kommer ikke beløp på konto særlig høyt oppe på prioritetslisten over hva jeg ser på som viktig hos en mann.

Skrevet
nei jeg tror du tar feil der. En rik mann har faktisk mye større sjanse å få dame. Rett og slett fordi ingen ting tiltrekker kvinner mer en penger det er det vi går etter

Det tror jeg ikke noe på. Vi skulle jo tatt en avstemning her inne... en stygg rik mann eller en kjekk/sjarmerende en uten penger. Man skal jo tross alt bli tiltrukket av motparten også i hvertfall for å bli lykkelig da vell og merke.

Det er ingenting som slår sjarm.... og det kan IKKE kjøpes for penger.

Jeg benekter ikke at det ikke finnes goldiggere... men kvinner flest faller for sjarm og utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...