Gjest Blondie65 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Går til Leo. Du vet selv hvorfor. Å nei den går ikke. Skal du først dele ut stikkende småbukser så må du nok dra til med link og forklaring.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Å nei den går ikke. Skal du først dele ut stikkende småbukser så må du nok dra til med link og forklaring. Enig. Ellers blir det kaktus på Mysan.
mysan Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 (endret) Leo får kaktus for Sitering fjernet da hovedinnlegget er slettet. Lillebøll-mod Endret 5. november 2007 av lillebøll
Gjest Nedfall Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Henger meg på, Leo fortjener stikkebusk..
Gjest Helen Parr Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg kan forsåvidt være enig med deg, Mysan, fordi jeg ikke synes innlegget til Leo var helt akseptabelt. (Og det var virkelig første gang jeg var uenig i noe Leo har skrevet, som jeg kjenner som en svært oppegående og flink debattant.) Imidlertid synes jeg ikke om slike tråder. Det blir litt Se og Hør. Men meg om det.
Gjest Wolven Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Uansett hva dere mener om Leos innlegg synes jeg ikke det er riktig å starte en egen tråd for å omtale en bestemt bruker negativt. Rosetråden er hyggelig fordi den snakker godt om folk. Kaktustråder er direkte utrivelige..
Yme Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Utrivlig på en positiv måte og vellsmakende måte... Akkurat som prada eller gucci!
mysan Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 (endret) Ånei, det glemte jeg. Koseord eller ingen ord... jeg synes bare at man faktisk bør tåle å få en kaktus når man slepper ut av seg noe sånt. Det går ikke på henne som person, men på det ene utsagnet hennes. Til vanlig har jeg ikke noe i mot Leo i det hele tatt - snarere tvert i mot. Hun har hele tiden vært en av de mer oppegående her inne. Men hun mistet en liten bunke poeng med det innlegget. Verre er det ikke. Man må tåle litt kritikk når man sleger med leppa. Ærlig talt. (Selv har hun forøvrig ikke sagt noe) Forøvrig synes jeg det kan være greit med en tråd her hvor man kan kaktusutdelinger istedet for å ødelegge gjeldende tråder med avsporinger og krangel. Endret 5. november 2007 av mysan
mamut75 Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner at du ble veldig provosert over det utsagnet , men jeg er 100 % imot tråder hvis formål utelukkende er å slenge drit på andre brukere . Hvis alle skulle lage kaktus tråder hver gang de blir provosert , så blir det ganske utrivelig i lengden .
Gjest Wolven Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Tja, så lenge moddene godtar kaktustråder må det vel være i orden.
Julianne Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Er enig med Mysan her. Ikke hvorvidt Leo fortjener kaktus eller ikke, men om at det er ok med en kaktustråd der man kan gi en kaktus på en ryddig måte og bli ferdig med det. Bedre det enn å drive og slenge usakligheter i tide og utide. :tar gjerne imot kaktus hvis noen mener jeg fortjener det:
Gjest Emera Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 det er ok med en kaktustråd der man kan gi en kaktus på en ryddig måte og bli ferdig med det. Bedre det enn å drive og slenge usakligheter i tide og utide. Dette er bare en generell betraktning til temaet "kaktustråd." Jeg tror muligens en kaktustråd kan utløse massevis av usakligheter. Er jo ikke alle som tar kritikk like bra...
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 *nysgjerrig på hvorfor Leo får kaktus og ikke jeg* Kaktustråd? Tja? Da bør det vel være med en snert av humor.
Julianne Skrevet 5. november 2007 #16 Skrevet 5. november 2007 Dette er bare en generell betraktning til temaet "kaktustråd." Jeg tror muligens en kaktustråd kan utløse massevis av usakligheter. Er jo ikke alle som tar kritikk like bra... Jo, men i såfall fungerer det jo ikke. En kaktustråd som er fri for usaklig drittslenging, men der det er lov å peke på ting som har blitt skrevet syns jeg høres som en grei måte å si fra om ting på. Og jeg syns vel også at hvis man uttaler seg på et forum, må man kunne takle en saklig kaktus. Skulle ønske Leo kunne uttale seg, siden hun hittil er den eneste som har opplevd å få en kaktus...
Merneith Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 En ting er sikkert, kaktuser pirrer min nysgjerrighet. Vet neimen ikke hvem denne Leo er engang, men allikevel har jeg en sykelig trang til å vite hva hun har sagt Hvis poenget er å beskytte Leo ved å slette grunnen, så kan det virke mot sin hensikt. Jeg har i hvert fall tenkt ut en skikkelig GOD grunn til kaktus..
Gjest Emera Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 (endret) Jo, men i såfall fungerer det jo ikke. En kaktustråd som er fri for usaklig drittslenging, men der det er lov å peke på ting som har blitt skrevet syns jeg høres som en grei måte å si fra om ting på. Og jeg syns vel også at hvis man uttaler seg på et forum, må man kunne takle en saklig kaktus. Jo, jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror ikke det vil fungere sånn, fordi noen ufrivillige kaktusmottakere vil bli fornærmet og hoppe i skyttergraven. Og da vil kaktustråden bli en salig blanding av sure snøft, aggresjon og popcornsmilies. Underholdende, men ikke særlig saklig. Endret 5. november 2007 av Emera
Julianne Skrevet 5. november 2007 #19 Skrevet 5. november 2007 Jo, jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror ikke det vil fungere sånn, fordi noen ufrivillige kaktusmottakere vil bli fornærmet og hoppe i skyttergraven. Og da vil kaktustråden bli en salig blanding av sure snøft, aggresjon og popcornsmilies. Underholdende, men ikke særlig saklig. Men hvis noen ikke klarer å oppføre seg fordi de får en kaktus, kvalifiserer det til en kaktus til!
Gjest Emera Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 En stikkende tråd dette, med andre ord.
Anbefalte innlegg