Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet grunnet hets

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i en butikk hvor vi selger denne og den faller alltid i smak når jeg anbefaler den til personer "som er litt bedre utstyrt en meg selv". :wink:

Fint tips Minnie :D

Skrevet

Tusen takk, det skal jeg sjekke ut.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet grunnet hets

Minnie

Skrevet

Takker for tips :D

Diva skal nemlig i undertøysalonger i dag og kikke litt : - )

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet grunnet hets

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er akkurat en sånn fasong jeg ikke liker. Jeg vil ikke ha spisse pupper, men runde. Det man ikke har forstått i undertøysbransjen at det er bh'er med innlegg i ytterkant og delvis under, sånn som push up-bh'ene, som støtter store bryster best. Selv bruker jeg DD og dessverre er det dårlig utvalg av fine og gode bh'er i denne størrelsen. Jeg synes dessuten snittet på denne Triupmh bh'en er skikkelig kjerring.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet grunnet hets

Minnie

Gjest gjest1
Skrevet

helt ærlig, så er det der en skikkelig stygg BH. Ikke er den spesielt god heller for jeg har prøvd den. Ikke blir den spesielt fin under klær, og ihvertfall ikke under lekre topper. Det finnes faktisk mange flotte BHer på markedet for oss med store bryster uten at vi behøver å kjøpe"look-at-me-bimbo" undertøy. Dessuten er det faktisk sant at støtten i cupen er viktigere en superbrede skulderstropper. Man skal jo tross alt ikke trenge å drasse rundt med puppene hengende på skuldrene, det er slik man får ryggproblemer.

Skrevet

Denne BHen selger mest til eldre damer, det er faktisk en av verdens mestselgende BHer. Smaken er som baken :wink:

Skrevet

Jeg synes heller ikke den BH'n var så veldig pen. Men det er min smak.

Og den er sikkert veldig god for jenter med store byster.

Derimot liker jeg veldig godt noen av de andre BH'ne til Triumph, men husker jo selvfølgelig ikke hva de heter nå. Får se om jeg finner bilder av de.

Skrevet

Jeg syns det er bedre å ha den BH'en enn å ha vondt i ryggen.

Virket behagelig..

Skrevet

Så gjennom hjemmesiden til triumph norge nå. Litt slitsom hjemmeside. Fant ikke den BH'n som jeg syns er best. Fant en som ligna, men de har den jo ikke i min størrelse.

Skrevet

Jeg går alltid på "det lille under" i Vibesgate i Oslo. Der har de hjelpsom betjening og masse flotte BH'er i alle størrelser!

Jeg liker ikke sånne kjerring-bh'er som den det var tipset om her. Sikkert fin for noen, men for meg er det viktig å ha undertøy som er lekkert samtidig som det oppfyller sin støttende funksjon! Og det finnes!!

:-)

Gjest sexysadie
Skrevet

for oss med store pupper er d viktigste god støtte til hverdags og så for vi ta på oss de smarte lekre til fest!

Gjest gjest1
Skrevet

synd at mange tror at man ikke kan få en BH som gir god støtte OG ser smart ut. Dette er faktisk ikke egenskaper som utelukker hverandre. Jeg har mange flotte BHer som gir fantastisk støtte og er lekre å se på. Og ja, jeg har store pupper.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet grunnet hets

Minnie

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...