Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet

Jeg har møtt en fyr på nettet fra Tyskland..han er skikkelig herlig.Det var han som tok kontakt og han som lenge var den mest aktive av oss..han vil møtes neste gang jeg er i Berlin og vi har avtalt en date..Bi har snakket mye på msn og han var skikkelig flørtet en stund.Problemet er at nå i det siste er han mer avisende, eller ikke så pågående lenger.Jeg er helt solgt,jeg tenker på han HELE tiden.For litt siden snakket vi om at vi skulle ringes en dag, men det var vel han som skulle ringe.Har aldri pratet med han før og har skikkelig lyst å ringe nå.Men er nervøs for at det skal bli teit og pinlig og masete..har så lyst å høre stemmen hans for første gang, og på en måte bare få det overstått..hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt. Mye fordi jeg ville vært litt mistenksom rundt at han plutselig har blitt avvisende. Det finnes jo tross alt mange rare folk som ikke er så seriøse som du får inntrykk av på nett...

Mener ikke å si at det ikke er mulig å finne bar karer på nett, jeg ble selv kjent med min forlovede på nett. Jeg var veldig forsiktig da, og vår første date var faktisk på Gardemoen :he he:

Gjest Gjest_evamor_*
Skrevet

Enig i at du bør prøve å "røyke ut reven" likegodt med det samme, om du skjønner. Så slipper du å gå i evigheter og lure.- Ring i vei, er mitt råd.

- Litt offtopics: jeg ble også kjent med en tysker på nettet, og vi mailet i et halvt år før vi møttes, og for å gjøre en lang historie kort, så hadde han allerede sambo. Han ville bare ha en elskerinne i Norge når han skulle hit på ferie, men jeg trodde han var seriøs og interessert i forhold. Sukk.

Moralen blir vel at det er dumt å maile for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...