Gjest Ophelia G Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Bare menn som er. Over 180 cm Har muskler Tjener mer en 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk Er Sjef Er God med hendene God og lytte som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn
Bokormen Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Bare menn som er. Over 180 cm Har muskler Tjener mer en 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk Er Sjef Er God med hendene God og lytte som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn Ok... Min er: Over 180 cm Har muskler (men også litt fett som dekker de ) Tjener under 500.000 i grunnlønn (men kommer kanskje over med bonus) Har bil Er mørk, men ikke mystisk Er ikke sjef Er god med hendene Og slår meg bare i kort- og brettspill.
Gjest Dame Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Njaa, har da vært bortpå et par menn som ikke oppfyller alle de kravene
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Mannen min er: Under 180 cm Har muskler Tjener mindre enn 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk (begynner å bli grå) Er God med hendene God og lytte slår meg i Othello
Amalie_85 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 da må det være mange single jenter der ute uff, burde kanskje ikke være sammen med kjæresten min jeg da ???? for han er ikke under TS liste. Og jeg som er så gla i han :gråte: fillern
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Det er vel bevist at påstanden din er feil TS. Typen min er: Under 180 cm Er sterk, men har ikke tydelige muskler Student uten inntekt; bare lån Har ikke lappen Blond og langhåret Har ti tommeltotter Koselig, god til å lytte og klarer å si hva han mener og føler
Nana Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Bare menn som er. Over 180 cm Har muskler Tjener mer en 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk Er Sjef Er God med hendene God og lytte som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn Høres nøyaktig ut som min ex (bortsett fra det med sjef) ;-)
Gjest s.n Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Min er: Over 180 cm Har muskler, men ikke så mange som han hadde da vi møttes Tjener mindre enn 500.000 i året. Har bil på deling med meg Er lys og blåøyd Er ikke sjef Er God med hendene God og lytte som ikke slår meg i spill engang...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Pokker nå skal jeg hjem å kaste ut mannen min, jeg har glemt at han ikke var den typen som får seg dame. Ja ja godt trolleforsøk
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn For å beholde en dame er det ofte nok med det ene punktet, dessverre.
Annie Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 (endret) Bare menn som er. Over 180 cm Har muskler Tjener mer en 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk Er Sjef Er God med hendene God og lytte som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn Har strøket ut det som ikke passet... Endret 5. november 2007 av Annie
Gjest Piper Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Bare menn som er. Over 180 cm Har muskler Tjener mer en 500.000 i året. Har bil Er mørk og mystisk Er Sjef Er God med hendene God og lytte som slår Bare menn som er slik kan få dame i dagens sammfunn Mannen min er 173 (sikkert ingen mann i dine øyne) musklene tror jeg det er en stund siden han så Tjener ikke i nærheten av 500 000 Ikke er han mørk, og han er heller ikke mye mystisk. Egentlig veldig lesbar, ialle fall leser jeg han bra :rødme: Nope ingen sjef heller (hmm, dette ser ikek bra ut) Veldig flink med hendene Vel lytte gjør han vel om jeg tvinger han til det, men det blir en del hmm hmm, jadda vennen, hmm (og selvfølgelig forstår jeg da at han ikke lytter noe særlig til det jeg sier) Som en annen sa det eneste må være er at han sår meg i kort og brettspill, men heldigvis brukes ikke hendene hans til å gjøre meg vondt. Så i dine øyne burde han aldri fått seg en dame, så kanskje jeg er en mann? (hmm)
Gjest StockDama Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 Da er samboeren min singel uten at vi visste det. Dæven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå