Gå til innhold

Aldersforskjell

Gjest Gjest_Martin_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Nok en overkåt tenåring tenker dere nok. Joda, jeg er 17 år og nesten konstant kåt. Dette er likevel et problem jeg deler med tusenvis av tenåringer og selvsagt ikke noe å plage andre med. Problemet er hvem jeg tenner på. Jeg blir bare kåt av damer fra 40 og oppover. Heller ikke noe uniormalt i at en tenåring tenner på voksne damer. Det som er unormalt er at jeg bare tenner på damer som er mer enn dobbelt så gamle som meg. Dette gjør jo seksuallivet ganske komplisert. Ikke mange kvinner over 40 som tenner på tenåringsgutter. Tvertimot så finner de fleste damer oss ganske motbydelige. Sjekkemarkedet er jo også ganske begrenset. Kommer ikke inn på barer og du skal være litt tøff før du forsøker å sjekke en voksen dame på gata eller prøver deg på moren til kameraten din.

Du ler sikkert litt av dette, men for meg er det et dødsseriøst problem. Alle har vi behov for sex og nærhet og for meg er det til og med urealistisk å drømme om å finne den rette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips bare.

Ikke kall oss eldre, men voksne damer ;)

Skjønner jo at du har et problem. Blir helt feil for meg å ha sex med en som er så ung. Like gammel som sønnen min.

Skrevet (endret)

Jeg vil tippe at du får bedre utsikter om tre år, når du er 20. Da er du er fremdeles ung, men en ung voksen. Som 17 er du i teorien et barn, og det er ikke så veldig attraktivt for modne kvinner. Så vær litt tålmodig, jo eldre du blir, jo større sjanse for at du finner deg en eldre dame.

Endret av Pax
Skrevet
Et lite tips bare.

Ikke kall oss eldre, men voksne damer ;)

I forhold til han ER vi jo eldre damer. Voksne damer er jo alle over 18, så den definisjonen stemmer ikke helt. Selv om vi er eldre damer i forhold til han er vi jo ikke eldre i og for seg, det er bare snakk om konteksten. :)

Gjest Oddbjørn
Skrevet

Dette ordner seg om noen få år, maks.

Nå er jeg 36 og er samboer med ei dame på 48. Vi har det kjempefint og er veldig glad i hverandre. Ingen i vennekretsen som kommenterer det negativt heller. Ikke at det hadde brydd meg heller altså.

Tidligere, da jeg var 20+, traff jeg damer som var mye eldre. Det drøyeste var da jeg var 24 og og hadde sex med ei på 56!! Vi hadde det kjempefint og hun likte gutter på min alder best sa hun. Mange damer som gjør det skjønner du. Vi hadde kjempegod sex og hun sokket meg som en GUD...... "Full knull" og maks. sprut hvis du skjønner...

Har alltid likt eld.... eh....voksne damer, de gir meg mye mer enn disse ungjentene.....he he he

Skrevet
Joda, jeg er 17 år og nesten konstant kåt. Ikke mange kvinner over 40 som tenner på tenåringsgutter. Tvertimot så finner de fleste damer oss ganske motbydelige.

Det har du helt rett i. Tanken på en 17-åring er motbydelig og finnes ikke sexy i det hele tatt. Tynne, knoklete og uerfarne små gutter....!

Takke oss til eldre menn.

Skrevet
Det har du helt rett i. Tanken på en 17-åring er motbydelig og finnes ikke sexy i det hele tatt. Tynne, knoklete og uerfarne små gutter....!

Takke oss til eldre menn.

Ja for det var jo nødvendig å si. Det er vel heller du som viser din umodenhet i dette tilfellet.

Skrevet

Mange eldre damer er kjempesexy og vet hva de vil.

Og de knuller MYE BEDRE enn 18 år gamle jenter...

:filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer::filer:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ja for det var jo nødvendig å si. Det er vel heller du som viser din umodenhet i dette tilfellet.

Ja for at 17 åringer er ekle og umodne blir jo litt umodent å si. Men at gutter som er så unge ikke er voksne enda og tenner ikke noe hos meg heller..Har opplevd veldig unge gutter legge an på meg når jeg er ute. Men de må nok ha passert 20 iallefall før de blir interessante i mine øyne :)

Skrevet
Ja for at 17 åringer er ekle og umodne blir jo litt umodent å si. Men at gutter som er så unge ikke er voksne enda og tenner ikke noe hos meg heller..Har opplevd veldig unge gutter legge an på meg når jeg er ute. Men de må nok ha passert 20 iallefall før de blir interessante i mine øyne :)

Ja, det er jo en ærlig sak at man ikke er tiltrukket av 17-åringer. Men det er mulig å si ting på en ordentlig måte, uten å være frekk.

Ellers synes jeg det er noe fascinerende med ung mann/moden kvinne-forhold.

Skrevet (endret)

Vært enklere for deg om du var 17 år gammel jente, som tente på 40 år gamle menn.

Men det er muligens ikke helt det samme, jmfr annen tråd i området.. ;)

Endret av caso
Skrevet

Naar jeg blir skikkelig voksen og om jeg er singel da, saa kommer jeg nok til aa ha det goey med guttetassene. Men 20+ maa de vaere!

Saa TS boer nok bare vaere litt taalmodig i noen faa aar. Og trene og passe paa at kroppen er fin og at han har et flott og vinnende vesen. Er mange godt voksne damer som liker aa ha seg med yngre menn.

Skrevet

Tror TS vil ha best sjanser på steder som cupido.no.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ja, det er jo en ærlig sak at man ikke er tiltrukket av 17-åringer. Men det er mulig å si ting på en ordentlig måte, uten å være frekk.

Ellers synes jeg det er noe fascinerende med ung mann/moden kvinne-forhold.

Det var ikke jeg som sa noe frekt.Jeg bare poengterte at jeg heller ikke tente på 17 års gamle gutter, men at de ikke var ekle fordet! Var en gjest som sa de var ekle.Ingen er ekle i mine øyne selv om jeg ikke tenner på dem!

Men menn fra 20 og oppover tenner meg. Men de må se ut som menn da og ikke tenåringsgutter :)

Skrevet

Ooof jeg kjenner meg så igjen i dette. Er faktisk 17 jeg også, og tror jeg har kunne stave "mature" siden jeg var 14 eller noe... skulle gitt alt for en som var litt oppi åra jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...