AUF Skrevet 10. april 2003 #1 Skrevet 10. april 2003 Typen min lover masse som han ikke greier å holde!!! :x Det begynner å irritere meg... Men jeg vet at han har dårlig hukommelse, så da er han vel unnskyldt? Det er mye han har lovt at han skal hjelpe meg med, men som ikke er blitt gjort på flere måneder!!! Og jeg vil ikke minne ham på det, for etter to ganger føler jeg at jeg maser... For eksempel, vi hadde planlagt tur, sist vi pratet om det var en liten uke før vi hadde tenkt å dra. Han skulle bare bestille. Og så gikk det noen dager, og så hintet jeg frampå om turen. Da hadde han plutselig lagt andre planer!!!!! :cry: Han hadde ikke sagt fra engang! Hade han glemt planene våre, eller er han den typen som lover mye, og ombestemmer seg ofte? Han kunne jo sagt fra... :-? Har mange sånne episoder, både små og store. Noen som har erfaringer eller råd???
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #2 Skrevet 10. april 2003 Du har klart og funnet forklaringen selv ser jeg. Du sier han er typen som lover mye, men han holder sjelden løftene sine, og han ombestemmer seg mye!!!!!!!!!!!! :oops: Ok, du kjenner han nå. Kan du leve med dette, ønsker jeg deg lykke til. Selv ville jeg ikke ha levd med en mann jeg ikke kunne stole på...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå