Gå til innhold

Hår i rumpa!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-trådstarter
Skrevet

Som mange jenter har jeg hår i rumpa. Ikke mye, mest ned mot vagina.

Har alltid fjernet det ved barbering, men det blir slitsomt i lengden. For at kjærester ikke skal kjenne utveksten har jeg barbert 2 ganger om dagen i perioder. Synes det er flaut, klarer ikke slappe av med det :sjenert:

Noen som har erfaringer/tanker omkring temaet? Og også bedre metoder for hårfjerning der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gå til en hudpleie salong og få tatt en brasiliansk voksing, hvor de tar alt håret. Det koster litt, så hvis du ikke vil gjøre det kan du vokse selv eller epilere det bort.

Det holder mye lengre enn med barbering, men er vel litt vondere enn å dra en høvel over. :fnise:

Skrevet

Barbere deg to ganger til dagen...det kaller jeg en mani

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg barberer meg en gang om dagen. Tar det samtidig med dusjingen jeg da :)

Skrevet

Jeg har en del hår er også, men jeg må inrømme at jeg ikke er så kjempe nøye med å fjerne det helt. Jeg klipper ofte, barberer noen ganger, og har litt hår der av og til. Ingen har noen gang klaget over dette, jeg tror ikke de legger så godt merke til det.

Men nå har jeg begynt å fjerne med epilator. Det er ganske vondt, og jeg tar bare litt hver gang jeg gjør det, tar så mye jeg orker, men når man først har fjernet alt en gang så er det ikke så vondt lenger. Da kan man fortsette å fjerne det en gang i uka eller noe.

Som sakt, de fleste gutter vet da at jenter også har hår her og å fjerne så ofte som 2 ganger om dagen er absoludt ikke nødvendi. Som sakt, jeg er ikke så kjempe nøye og ingen har brydd seg om det. (men mitt referansegrunnlag er ikke så stort da, men før fjerne jeg enda mindre enn nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...