mariab Skrevet 5. november 2007 #1 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg ble litt irritert av den blanke skjermen.. Er jo såklart effektfullt Men allikevel er jeg av typen som liker å få en skikkelig avslutning. Å få vite at alt ordner seg til slutt, og hva som ikke ordner seg liksom. Slik som avslutningen av Six Feet Under! Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Del Skrevet 5. november 2007 enig med deg, likte ikke den svarte skjermen. men da blir det kanskje muligheter for fortsettelse da? eller er det basta bom siste episode? uansett, alt kan skje, blir familien plaffet ned eller ikke plaffet ned. det var jo mange potensielle killere der. forøvrig synes jeg denne sesongen var den beste ever! blir tomt på søndagene fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 6. november 2007 #3 Del Skrevet 6. november 2007 gjorde den. jeg så den siste episoden av sopranos for lenge siden. men for å si det rett ut. De er ferdige og det er ingen muligheter at de forseter ------------------------------------------ forøvrig synes jeg denne sesongen var den beste ever! blir tomt på søndagene fremover.. ----------------------------------------------- kjøp DVDene så blir de ikke så tomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. november 2007 #4 Del Skrevet 9. november 2007 Gikk brått i svart ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå