Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som vet når salongen til Jan Thomas åpner i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Nei, jeg vet ikke hvem han er en gang.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 (endret) Han er kjent som stylist og har sin egen serie på tv nå. De fleste som har skrudd på tven eller sett i et blad vet hvem det er, så hvis du ikke vet det så er det vel bare å la være å svare? Endret 6. november 2007 av Tabby
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Det er da så mange sånne feminine skruller som har sitt eget program at jeg ikke greier å følge med snart. Nei, de skulle hatt vanlig mannsarbe' i stedet, da hadde de ikke holdt ut en dag det er jeg sikker på.
jannamor Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 på programmet hans i går så sa de da at det var 1 mnd igjen. når det ble filmet vet jeg ikke, men det må jo ha vært i fortid og logisk tankegang tilsier da at det er under en mnd igjen nå
Gjest Gjest Julie Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Noen som vet når salongen til Jan Thomas åpner i Oslo? Nei, men jeg vil gjerne bestille en time hos ham. Han virker som en interessant person. Og veldig kjekk.
Annie Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 (endret) Nei, men jeg vil gjerne bestille en time hos ham. Han virker som en interessant person. Og veldig kjekk. Kjekk som i utseendet??? :klø: Han VAR kjekk, men nå ser har snart ut som ei barbiedukke... Endret 6. november 2007 av Tabby
Kitsune Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Skal ikke såre noen og si hva jeg tenker.. Det sies at mannen har jobbet i Hollywood. Som hva da? Finnes det bilder? Kunne vært interessant å se dem i så fall.. Synes ikke han er kjekk. Og tror ikke på han når han sier at han ikek har tatt kosmetiske operasjoner..
jannamor Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Hvis vi sier hva vi mener og det ikke er av en positiv betydning så vil det bli fjernet av moderator uansett for det blir personhetsing. personlg vil jeg si jeg hadde et bedre inntrykk av han før jeg så programmet hans for å si det sånn
Gjest Gjest Julie Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Kjekk som i utseendet??? :klø: Han VAR kjekk, men nå ser har snart ut som ei barbiedukke... Kjekk som i tøff klesstil og velstelt. Grensen går ved det der det feminine tar overhånd, han er tross alt mann. Rosa skjorter blir derfor "feil".
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Det sies at mannen har jobbet i Hollywood. Som hva da? Stylist
bella domina Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Stylist er vel nå. Han har vært fotomodell.
Gjest Tabby Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Tråden er ryddet, se reglene. Tabby, mod
amles Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Han har jobbet med blant annet Sharon Stone. Har sett bilder av de to sammen. Her! Enig i at han begynner bli litt for botox i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Noen som vet når salongen til Jan Thomas åpner i Oslo? Så salongen hans i parkveien på søndag. Vet ikke om den har åpnet eller ikke enda, hadde vel uansett ikke vært åpen på en søndag.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Kjekk som i tøff klesstil og velstelt. Grensen går ved det der det feminine tar overhånd, han er tross alt mann. Rosa skjorter blir derfor "feil". Du vet vel at han faktisk er homoseksuell? Ikke at det er noe i veien med det, men han er altså det. Og han er jo veldig feminin, da.
Apple- Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 Kjekk som i tøff klesstil og velstelt. Grensen går ved det der det feminine tar overhånd, han er tross alt mann. Rosa skjorter blir derfor "feil". Både samboeren min og begge sønnene bruker rosa skjorter. Det har vært in en stund, og mennene min liker det. Ser ikke noe hverken feminint eller "feil" ved det. Og samboeren min er barsk! Jan Thomas er homse, da blir det kanskje litt mer feminint (selv om ikke jeg syns han er spesielt feminin)?
Gjest Advena Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 Jan Thomas er et kapittel for seg selv. Og jeg synes rosa klær på gutter er feminint.
Gjest nimbus Skrevet 6. november 2007 #19 Skrevet 6. november 2007 På enkelte gutter kan rosa skjorte være dritkult! Men Jan Thomas er bare nasty, jeg takler hverken ham eller Vendela (men ser jeg top model likevel? Ja...) Jan Thomas er beviset på at botox ikke ser bra ut. Ingen ansiktsuttrykk!
Crash Skrevet 6. november 2007 #20 Skrevet 6. november 2007 Han har jobbet med blant annet Sharon Stone. Har sett bilder av de to sammen. Her! Enig i at han begynner bli litt for botox i ansiktet. Jeg fant ikke bilde av de to sammen der du linket, men de er her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå