Gå til innhold

Vil bare glemme..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sylvia_*
Skrevet

Møtte han igjen på lørdag, og får ham ikke ut av tankene. Var bare en uskyldig prat en time, men alle følelsene kom over meg. Og jeg som har samboer nå.

Historien er: Møtte ham for 4 år siden. Begge var akkurat ferdige m lange samboerforhold, og var enige om at det var perfekt å ha et uforpliktende forhold.... Selvsagt forelsket jeg meg etter en stund. Han var ryddig og sa at han ikke var klar for noe forhold og at det var opp til meg om vi skulle fortsette å treffes likevel. Noe dumme meg ikke klarte å si nei til.

Etterhvert ble han glad i meg også, men sommern for drøyt tre år siden kom han frem til at det ikke kunne bli oss. Jeg var helt knust. Vi hadde en siste date på bursdagen hans for tre år siden.

Etpar måneder senere møtte jeg ham jeg er samboer m nå.

Jeg har aldri vært så forelsket i noen som han jeg ikke fikk. Hverken før eller senere.

Det hører m til historien at min samboer og jeg har hatt det litt turbulent til tider fordi han ikke har klart å være sikker i forholdet.

(Har visst klart å finne meg ustabile typer jeg...).

Hvordan glemme en sånn eks? Jeg bruker all min energi på å drømme, tenke på ham og prøve å ikke tenke på ham! Han har ikke hatt noen ordentlig etter meg, og er fremdeles singel. Hvordan glemme blikket han gav meg lørdag? Komplimentene, ordene om at han lurte på hva som gikk galt dengang? Jeg sa selvsagt at jeg var samboer og lykkelig forelsket...

Vil bare glemme hele fyren, men får ikke gjort en dritt på jobb :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, du må velge: du får håpe at denne ny forelskelsen går over, eller kontakt din gamle flamme og forklar alt sammen, har du tlf nr hans? bruk en god uke maks på å tenke over dette, er mitt råd! :skravle:

Spør deg selv: hvem ser du for deg sammen i en sofa og klemme og kysse på i fremtiden? kjenn godt etter med magefølelsen!

Gjest Gjest_Sylvia_*
Skrevet
oj, du må velge: du får håpe at denne ny forelskelsen går over, eller kontakt din gamle flamme og forklar alt sammen, har du tlf nr hans? bruk en god uke maks på å tenke over dette, er mitt råd! :skravle:

Spør deg selv: hvem ser du for deg sammen i en sofa og klemme og kysse på i fremtiden? kjenn godt etter med magefølelsen!

Takk for svar. Akkurat nå er alt bare kaos i hodet. Jeg har det jo greit i samboerforholdet. Og hvem vet, kanskje "eksen" syns jeg var mer interessant nå, bare fordi jeg ikke er tilgjengelig lenger? Skulle ønske vi ikke hadde møttes igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...