Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #21 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde blitt fly forbanna og klagd øyeblikkelig til kabinbesetningen hvis noen hadde skiftet bleier i setet. ÆSJ!
messy Skrevet 5. november 2007 #22 Skrevet 5. november 2007 Nei: man skifter ikke bleie i flysetet, på toget, på bussen, midt på et kjøpesenter eller på forelesning (siste er selvopplevd). Man skal ta hensyn til andre mennesker!
Gjest Det har jeg gjort Skrevet 5. november 2007 #23 Skrevet 5. november 2007 Vi har gjort det. Riktignok ikke bæsjebleie, der syns jeg grensen går. Vår 2 åring hadde tissa så mye (etter mye drikke og foreldrenes tankeløshet ang. tissing i bleie ) han var gjennomvåt gjennom body og bukse, og det var attpåtil laaaang kø til toalettet. Da sier min mann, kom igjen, gi meg en bleie så tar vi det her. Vel, som sagt så gjort. Vi lot han stå, og buksa gikk fort ned og bodyen raskt kneppen opp, og vips bleie av på 123, og ny bleie på 123. og deretter fikk han nye klær på. Vel, person nr. 2 i køen, hadde ennå ikke fått kommet seg inn på doen, før vi var ferdig. Det var den ene gangen, gang nr. 2 på samme flytur gikk vi på toallettet.
Gjest Helen Parr Skrevet 5. november 2007 #24 Skrevet 5. november 2007 Det er vesensforskjell på tissebleie og bæsjebleie. Etter årevis med skifteerfaring kan jeg skifte en tissebleie på omtrent tyve sekunder, uten at en eneste flik av hud synes.
Jens Skrevet 5. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde blitt fly forbanna og klagd øyeblikkelig til kabinbesetn ingen hvis noen hadde skiftet bleier i setet. ÆSJ! Vanlig bleie også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå