pumpkin Skrevet 10. april 2003 #1 Skrevet 10. april 2003 I går ombestemte gynekologen min seg. Nå skal jeg ta Pergo først og vente med kikkhulls-undersøkelsen.. heldigvis, for jeg var litt nervøs. Så nå sitter jeg her med Pergo-tabelettene og leser bruksanvisningen. Jeg må vente til neste mens kommer, og det kan ta tid med min syklus :x 5 ganger på 16 måneder... Men det blir spennende!!! Er det noen som har erfart positive resultater med Pergo?? Pumpkin
Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2003 #2 Skrevet 10. april 2003 Jeg har PCOS og tok enkel kur i november + enkel i desember + dobbel i januar. Etter 16 måneders prøvetid - testet jeg positivt 11.mars. Pergotime kan gi "gratiseffekt" en måned og to etter endt kur... For min del tror jeg pergotime var avgjørende for at jeg ble gravid "så raskt"... Sist tok det 5 år... :-? (men da uten hjelpemidler) Ellers vil jeg anbefale deg å ta turen innom: www.snartgravid.com Derfra tar du turen til møteplassen. Der er mange fantastiske jenter som er prøvere - akkurat som deg. Lykke til Klem fra Maya30
Kosepia Skrevet 10. april 2003 #3 Skrevet 10. april 2003 Hei!! Jeg vil bare si at dersom du har lange sykluser og ikke vet når du får neste mens og er helt sikker på at du ikke er gravid, så kan du starte når som helst med PergoTime, og bare si at den dagen du starter, det er dag 5 u syklusen Det har i alle fall min lege sagt til meg, og det står vel også noe om det i pakningsvedlegget om jeg ikke tar helt feil Lykke til!! Klem fra Kosepia
Nanella Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 Hei!! Jeg driver også og skal ta pergotime nå. Har tatt det før men da funka det ikke så nå skal jeg ta dobbelt dose. Men det som er med meg er jo at jeg ikke har fått mens på normal måte etter at jeg sluttet på p-piller i juli -02, så for at jeg skulle kunne begynne med pergotime må jeg først ta primolut for å fremkalle en mensblødning så jeg har noe og forholde meg til. Nå har jeg fått denne mensblødningen og skal begynne å ta pergotime fra 5 cyklusdag, det blir da på søndag for meg.. Men som jeg sa så funket ikke dette tidligere for meg (fikk ikke eggløsning selv om jeg brukte pergotime) så nå skal jeg ta 2 tabletter istedet for 1 i 5 dager. Jeg har jo hatt et par GU mens jeg driver med dette og sist jeg var da jeg skulle til med andre omgang sa legen min at nå var systemet mitt mere klart (om jeg kan si det sånn he he) så sjansene for at det skulle gå nå var veldig mye større samtidig som jeg da tar dobbel dose så jeg er ganske spent på om det funker nå.. Vel.. Nå har ikke jeg svart på det du spurte om da, men jeg vet jo ikke helt om det funker nå.. Men har jo ikke hatt positive erfaringer med dette enda da hvertfall.. Men kan si noe mer om det utover i mai om det funket xxxxx fingrene nå hvertfall!! Men håper du får begynt med dem snart du også da så får vi håpe det går bra med deg!! Kanskje vi begge får en pergo-babis på nyåret Lykke til!! ---------------------- Trulta (ble litt rotete det her men...)
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #5 Skrevet 12. april 2003 Jeg har skikkelig laaaaange mens-sykluser,hvor det kan gå mange måneder imellom hver mens. Og vi har prøvd leeeenge selvsagt for å bli gravid, men har ikke lykkes enda. Har vært til GU, og alt så normalt ut.(ingen PCO etc.) Så fikk jeg Provera for å sette igang en menstruasjon, og det funket helt etter "boka". Så tok jeg pergo f.o.m. femte dagen. Og sååååå var det bare å sette igang..... Venter nå på resultatet....er så utrolig spent!!!
Cr@sh Skrevet 13. april 2003 #6 Skrevet 13. april 2003 Hei! Jeg har også fått Pergotime fra legen. Venter på mensen som er over 2 uker forsinket... Håper den kommer snart for vi har så lyst til at det skal bli en baby i huset snart... Er selvfølgelig litt usikker på om jeg er gravid, men tok blodårøver hos legen like før mensen skulle vært her, og den viste ikke verdi for eggløsning..så det er sikkert ikke noe. Tenker jeg ville fått beskjed hvis det var noe på gang. Men er jo lett å begynne å lure og håpe når man er oppblåst og har veldig ømme bryster etc. Men trolig bare kroppen som spiller meg et puss. Gleder oss uansett til å prøve pergotime... blir spennende å se om det kan føre til to blå streker... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå