Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 :gråte: Hjelp, jeg har mistet han! Vi har kjent hverandre i 5 år og alltid hatt en veldig god kontakt. Vi har alltid vært veldig gode venner uten at vi har hatt felles bekjente. I sommer ble det "noe mer", jeg innså at jeg er forelsket i ham og at jeg har vært det hele tiden. Han har alltid sagt at han ikke helt klarer å bestemme seg for om han er forelsket i meg. Denne perioden har vært slitsom, det å ikke vite har vært vanskelig bare for han og meg. Jeg har prøvd å være forbredt, prøvd å snakke med venner(som kjenner han). Men hver gang jeg har tatt det opp med noen andre, sier de at de er sikker på at han er kjempeforelsket i meg og at jeg må tørre å satse. På fredag sa han at dette ikke kunne fortsette, han klarer ikke konsentrere seg og sover dårlig. Og mener at når han bruker så lang tid på å finne ut om han er forelsket, så er han det kanskje ikke og at han fortsatt ikke vet, men han følte han måtte ta et valg. Og nå er jeg helt knust. Han gråt, jeg gråt og siden jeg kom hjem har jeg ikke klart å slutte å gråte. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, hvordan jeg skal klare meg uten ham. Han har vært en av mine beste venner over lenger tid og det er noe bra om vi har kontakt. Det føles så tomt, alt ble borte før det i det hele hadde begynt. Jeg har så lyst at han skal innse at han har gjort en stor tabbe. Lyst på en stor klem. Herregud, jeg visste ikke at dette kunne gjøre så fryktelig vondt. Hvordan går jeg vider?
champ5 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gi han tid, send han en hyggelig melding i ny og ne, med par dagers mellomrom minnst. Fortell at du fortsatt er glad i han. Jeg har ingen tro på at du skal mase, han trenger tid.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeez, nå vil han ringe meg. Er ikke det litt tidlig?? Bør jeg prate med ham?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Stor klem kan du i alle fall få! JEg vet ikke om mine råd er gode, men jeg ville snakka med han hvis han vil. Det virker jo ikke som det er noen hemmeligheter eller noe spill mellom dere, og det syns jeg er det aller beste. Håper det går som du vil!
Gjest Pet Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Han har alltid sagt at han ikke helt klarer å bestemme seg for om han er forelsket i meg. Det å bli/være forelsket i noen er vel ikke noe man bestemmer seg for? Hvis han sier det er han det ihverfall ikke, for er man forelsket, da vet man det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå