agbre Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Satt å så på hundeskolen i går. Det var utrolig morsomt å følge med på hund og eier. Alt fra Jon som ikke var helt sikker på om man kan "lære en gammel hund å sitte", til eieren av Bambie som fikk beskjed om at hunden kanskje måtte få være hund av og til. Skal bli morsomt å se videre.
Connie80 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så på programmet jeg også! Synes det var koselig og underholdene, mange personligheter der Likte også han som ledet de - hans måte å trene hund på var veldig positiv og rosende - altfor mange som trener hund med streng disiplin og straff. Men ikke helt enig i alt som ble gjort. For de hundene som ikke kunne sitte, - hvordan kan de forvente at hundene skjønner hva "sitt" betyr? Og jeg tror det finnes lettere måter å lære en 80 kg tung mastiff å legge seg, enn å ta tak i labbene og fysisk legge den ned..
Julie Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Enig, det var morsomt å se på. Føler mine egne hunder fremstår som veldig lydige etter å ha sett en del av hundene der Julie
Ancalime Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Søren, det gikk jeg glipp av :S Noen som vet om det går i reprise?
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Søren, det gikk jeg glipp av :S Noen som vet om det går i reprise? Det går an å se det på tv2.no .. Bror min (John) og hunden min (Trulte) er deltakere på hundeskolen iår.. Jeg syntes så klart at Trulte-voffen min var den søteste av alle sammen Det var kjempegøy å se på dem begge to !
Ugla Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 (endret) Ja, dette kommer jeg til å følge med på Føler mine egne hunder fremstår som veldig lydige etter å ha sett en del av hundene der Julie For en gangs skyld fikk jeg også den følelsen... Endret 5. november 2007 av Ugla
agbre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Det går an å se det på tv2.no .. Bror min (John) og hunden min (Trulte) er deltakere på hundeskolen iår.. Jeg syntes så klart at Trulte-voffen min var den søteste av alle sammen Det var kjempegøy å se på dem begge to ! Trulte var kjempesøt! Hvem av dem liker ikke regn? Begge to? :-D :-D Sikker på at de begge to lærte mye på skolen.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Trulte var kjempesøt! Hvem av dem liker ikke regn? Begge to? :-D :-D Sikker på at de begge to lærte mye på skolen. Haha Trulte HATER regn, og det er sant som John sa i programmet med Trulte sin sovetid.. Hun sover jo HELE tiden når vi er hjemme:) Når de kom hjem fra hundeskolen så sov hun i tre dager i strekk... hun var heeelt utkjørt.. Gammel dame vettu Men de lærte litt på skolen.. John er ute å går tur med Trulte nå hver eneste dag i skogen.. Uansett vær og vind.. Slik at Trulte skal bli vandt med det.. og det funker Ellers er hun ganske flink på sitt, dekk og bli når vi er inne på parketten .. haha
Gjest antigartner Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Kjempeartig program. Vi lo så tårene trillet av new foundlanderen som hadde andre ting i tankene enn å komme på innkalling.
sweetdana Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Kjempebra program! Lo godt under hundeeksamen, og i motsetning til andre her på tråden kjenner jeg nok litt igjen min lille tulle:) Gleder meg spent til fortsettelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå