Gå til innhold

Hundeskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å så på hundeskolen i går. Det var utrolig morsomt å følge med på hund og eier.

Alt fra Jon som ikke var helt sikker på om man kan "lære en gammel hund å sitte", til eieren av Bambie som fikk beskjed om at hunden kanskje måtte få være hund av og til.

Skal bli morsomt å se videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så på programmet jeg også!

Synes det var koselig og underholdene, mange personligheter der :)

Likte også han som ledet de - hans måte å trene hund på var veldig positiv og rosende - altfor mange som trener hund med streng disiplin og straff.

Men ikke helt enig i alt som ble gjort. For de hundene som ikke kunne sitte, - hvordan kan de forvente at hundene skjønner hva "sitt" betyr? Og jeg tror det finnes lettere måter å lære en 80 kg tung mastiff å legge seg, enn å ta tak i labbene og fysisk legge den ned.. :fnise:

Skrevet

Enig, det var morsomt å se på. Føler mine egne hunder fremstår som veldig lydige etter å ha sett en del av hundene der :popcorn:

Julie

Skrevet

Søren, det gikk jeg glipp av :S Noen som vet om det går i reprise?

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet
Søren, det gikk jeg glipp av :S Noen som vet om det går i reprise?

Det går an å se det på tv2.no .. :) Bror min (John) og hunden min (Trulte) er deltakere på hundeskolen iår.. Jeg syntes så klart at Trulte-voffen min var den søteste av alle sammen :) Det var kjempegøy å se på dem begge to ! :)

Skrevet (endret)

Ja, dette kommer jeg til å følge med på :)

Føler mine egne hunder fremstår som veldig lydige etter å ha sett en del av hundene der :popcorn:

Julie

For en gangs skyld fikk jeg også den følelsen... ;)

Endret av Ugla
Skrevet
Det går an å se det på tv2.no .. :) Bror min (John) og hunden min (Trulte) er deltakere på hundeskolen iår.. Jeg syntes så klart at Trulte-voffen min var den søteste av alle sammen :) Det var kjempegøy å se på dem begge to ! :)

Trulte var kjempesøt! Hvem av dem liker ikke regn? Begge to? :-D :-D Sikker på at de begge to lærte mye på skolen.

Skrevet
Trulte var kjempesøt! Hvem av dem liker ikke regn? Begge to? :-D :-D Sikker på at de begge to lærte mye på skolen.

Haha Trulte HATER regn, og det er sant som John sa i programmet med Trulte sin sovetid.. Hun sover jo HELE tiden når vi er hjemme:) Når de kom hjem fra hundeskolen så sov hun i tre dager i strekk... hun var heeelt utkjørt.. Gammel dame vettu ;)

Men de lærte litt på skolen.. John er ute å går tur med Trulte nå hver eneste dag i skogen.. Uansett vær og vind.. Slik at Trulte skal bli vandt med det.. og det funker :) Ellers er hun ganske flink på sitt, dekk og bli når vi er inne på parketten .. haha :)

Gjest antigartner
Skrevet

Kjempeartig program. Vi lo så tårene trillet av new foundlanderen som hadde andre ting i tankene enn å komme på innkalling. :skratte:

Skrevet

Kjempebra program! :fnise: Lo godt under hundeeksamen, og i motsetning til andre her på tråden kjenner jeg nok litt igjen min lille tulle:) Gleder meg spent til fortsettelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...