Kylling Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har brukt all about eyes en god stund og vært veldig fornøyd. Har hatt en tendens til å bli tørr rundt øynene, og denne fungerte ypperlig. Det eneste er at jeg gjerne skulle ha noe som var enda litt mer gunstig mot de stadig truende linjene rundt øynene, så jeg kjøpte meg AAE rich forrige gang. Men jeg er litt usikker.. har bare brukt den to-tre dager, men likevel.. Rett etter påføring kjenner jeg at det svir litt. Huden rundt øynene føles noe stram. Er dette vanlig, og kan jeg regne med at svien forsvinner etterhvert som huden blir vant til kremen? Er det kun meninga at slik krem skal brukes under øynene, eller kan man bruke den på øyelokkene også?
Fam Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hmm det var rart. Jeg har også aae rich, og den svir ikke på meg. Jeg har sensitiv hud og kan reagere på så mangt. Og ja, øyekrem er beregnet til øyelokkene også. Men ikke klapp den helt inn mot nesen, da kan det føre til litt hevelse/trette øyne fordi krem kan komme inn i øyet...etter en god natts søvn f.eks.
Kylling Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg har jo alltid brukt AAE på øyelokkene også, det er jo faktisk der jeg er mest plaget med tørr hud. Forhåpentligvis vil huden snart bli vant til den nye kremen, jeg gir ikke opp så lett..
Rexina Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har begge og har aldri reagert. Synes forsåvidt den originale er best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå