LilleDolly Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 noen som har erfaring med dette? leste om det i stad, høres jo greit ut.. leve på sake og suppe i to uker, for så å spise et sunt kosthold med endel trening ved siden av, goså når du når målvekten så hjelper de deg med å holde den nede
flow Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Bumper denne, selv om den er gammel. Har noen prøvd allevo, og kan fortelle litt om erfaringene?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Bumper denne, selv om den er gammel. Har noen prøvd allevo, og kan fortelle litt om erfaringene? Jeg har ikke prøvd den enda, men skal gå i gang nå over påske. Vet ikke om du har vært inne på websiden deres, www.allevo.no
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet prisen på det kick start pulveret? eller om det er dyrt generellt?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Vet ikke prisen, men det går an og bestille en prøve på allevo.no.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet prisen på det kick start pulveret? eller om det er dyrt generellt? Mener å huske at prisen er 180,-
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Bumper denne, selv om den er gammel. Har noen prøvd allevo, og kan fortelle litt om erfaringene? Hei. jeg har vært en tilhenger av allevo en god stund,MEN jeg syns ikke det hadde så god effekt,og for å si det rett ut..HØLGRØVIN..det betyr,hunger hunger hunger..men dette går over.Men skal det ha noen effekt så må man kutte ut alt som har med sukker,karbohydrater og desverre sommerølen..(jeg har nemlig prøvd å holde på noen laster) men dog nei..Men jeg er 10 kilo letter nå,og for å si det sånn,PLUTSELIG så raste kiloene..8-9 kilo til og jeg er fornøyd.( da er jeg nede i 57) ikke gi deg,første uka er gruuuuusom..men som sagt verdt det..
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har forsøkt Allevo, men måtte gi meg etter ganske kort tid. Har aldri hatt så lite energi og overskudd i hele mitt liv, og klarte knapt å forlate senga. Gikk ned litt i vekt, men orket ikke trene eller gjøre noe annet fysisk. For meg gikk det veldig ut over livskvalitet, og da ble det uaktuelt. Jeg vil heller spise "vanlig" og trene flere ganger i uka, enn å ha så lite energi og overskudd! Nå går det sakte med sikkert nedover, og jeg trives med hverdagene (spiser relativt sunt, og trener ca 3 ganger i uka). Og det viktigste med sånne pulverkurer... Vær forsiktig når du skal innføre "vanlig" kosthold igjen! Er altfor fort å gå opp alt man har gått ned, og mer til! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Apotek1 har produktene på tilbud nå, 30 % rabatt.
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Bumper denne, selv om den er gammel. Har noen prøvd allevo, og kan fortelle litt om erfaringene? Hei, jeg har prøvd det i tre uker. Første uken drakk jeg bare shaken og hadde en suppepose til dagen. Andre uken erstattet jeg ett måltid, og tredje uken erstattet jeg to måltider. jeg har nå gått ned 3 kg men HELE 30 cm, 6 cm bare rundt magen på disse tre ukene. Jeg fortsetter med kuren og erstatter noen måltider..... Jeg vil anbefale denne kuren uansett fordi jeg mener det er viktigere å gå sakte ned og heller minske på cm enn å gå rasket ned i vekt og bli pløsete i skinnet:-) Så stå på!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Smaker dritt, spør du meg. Prøv heller Cambridgekuren
Gjest påveined Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Hei, jeg har prøvd det i tre uker. Første uken drakk jeg bare shaken og hadde en suppepose til dagen. Andre uken erstattet jeg ett måltid, og tredje uken erstattet jeg to måltider. jeg har nå gått ned 3 kg men HELE 30 cm, 6 cm bare rundt magen på disse tre ukene. Jeg fortsetter med kuren og erstatter noen måltider..... Jeg vil anbefale denne kuren uansett fordi jeg mener det er viktigere å gå sakte ned og heller minske på cm enn å gå rasket ned i vekt og bli pløsete i skinnet:-) Så stå på! Hei! Gikk du ned så mange cm på tre uker?! Jeg er på min andre uke av kuren nå og hare bare gått ned to- tre cm rundt magen. Og det er magen jeg HELST vil ha vekk! Har du noen tips? Trena du ved siden av? Jeg tenkte å fortsette kuren to uker til, der jeg erstatter ett til to måltider om dagen !
Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Gikk du ned så mange cm på tre uker?! Jeg er på min andre uke av kuren nå og hare bare gått ned to- tre cm rundt magen. Og det er magen jeg HELST vil ha vekk! Har du noen tips? Trena du ved siden av? Jeg tenkte å fortsette kuren to uker til, der jeg erstatter ett til to måltider om dagen ! hvis du vil ha vekk cm på magen bør du prøve 30 days, jeg har gått inn ca 4 cm på litt over en uke nå...jeg fatter det ikke, men det er helt sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå