Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har vært på britiske Amazons sider, men finnes det noen bedre/rimeligere?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er personlig veldig glad i www.play.com og www.dvdstrax.com
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Kjøper stort sett på play.com og ebay (.com/co.uk/.de)
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 play.com er og blir greiest, for min del.
Anglofil Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Play.com og blahdvd.com. Begge har portoen inkludert i prisen. God leveringstid også. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 (endret) Det kan du sjekke ut her: http://www.find-dvd.co.uk/. Bruker alltid den når jeg skal handle og kjøpe dvder på nett. Har brukt samtlige av forhandlerne. Bare plott inn dvd'en du ønsker å finne prisen på, så går alt av seg selv. Mvh Yvonne Endret 6. november 2007 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Ingen norske ? :klø: Sverger til cdon.com jeg, liker det der rabattsystemet dems.
Anglofil Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 (endret) Vel, joda cdon.com er ganske bra, men på noen områder synes jeg de er dyrere. I tillegg til at jeg synes utvalget deres er dårligere enn en del utenlandske nettbutikker. Mvh Yvonne Endret 6. november 2007 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå