Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i 5 måneder. Det er jo ikke særlig lenge, egentlig, litt tidlig for at ting har blitt som de har blitt. Kan forklare..

Kjæresten min sier han elsker meg hele tiden, at han ikke vet hva han skulle gjort uten meg, at jeg er det beste som har hendt han, at han ser en fremtid med meg osv. Skal sies at vi er 17 år. Jeg er veldig glad i ham, men føles feil for meg å si "jeg elsker deg" hele tiden. Føles som han er mye mer glad i meg enn jeg er i han, og får utrolig dårlig samvittighet.. vet at han gjør alt jeg sier, han er blitt litt (ganske) tøffel, noe jeg virkelig ikke liker. Når vi ble sammen var han veldig tøff, sloss og lignende. Så begynte han å mykne opp og jeg synes det var skikkelig søtt, men så gikk det for langt og nå sier han unnskyld for alt og er redd for meg hele tiden. Han kysser meg også kooonstant og klemmer meg også videre, og jo mer jeg trekker meg unna jo mer needy blir han. Ond sirkel.

Nå høres jeg sikkert ut som en maktsyk kjerrig, men jeg har aldri beordret kjæresten min til noe, og vil ikke ha det slik heller. Derfor forstår jeg ikke hvorfor han er blitt som en kjærlighetssyk valp. Noen som har erfaringer med dette? Vil jo ikke gjøre det slutt, men begynner å bli kraftig lei :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, må rette litt..når jeg sier "redd for meg" mener jeg at han passer på meg hele tiden, er redd når jeg er ute alene, redd for at jeg skal bli sint, lei meg, osv osv. Greit i en normal mengde, men blir slik at jeg føler meg litt fanget.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja han er dødelig forelsket i deg og redd for å miste deg. Gutter er gjerne slik når de er unge og uerfarende i forhold. Her må du snakke med han og fortelle han at selv om du mener noe annet enn han, eller blir sint ol så trenger han ikke å være redd for å miste deg for det .Du må få han til å bli trygg på din kjærlighet til han. Snakk med han hvordan du føler det og at når du blir kvalt på denne måten så skyver han deg vekk.Snarere enn han knytter deg til han.Når man er ung har man en tendens til å gå seg helt opp i følelsene.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Jeg syns ikke du skal gjøre han altfor trygg på at han ikke kommer til å miste deg selvom dere er uenige om noe, dersom det faktisk er slik at du vurderer å gjøre det slutt. Det er bedre at han er klar over at du ikke er like sikker på fremtiden som han, hvis ikke blir det på en måte å føre han bak lyset, og han blir enda mer såret hvis du en dag slår opp med han. Hadde selv en kjæreste som lot meg tro at vi alltid kom til å være sammen, helt til det ble slutt, og av den grunn sørger jeg nå mye mer enn jeg ville gjort hvis jeg ikke hadde hatt så store forhåpninger.

Skrevet

Kjæresten min er likedan, og det virker nesten som om det er jeg som skrev det. Bortsett fra at han er 26...

Skrevet
Kjæresten min er likedan, og det virker nesten som om det er jeg som skrev det. Bortsett fra at han er 26...

Er jeg som er trådstarter.

Litt fint å høre at det er flere :sjenert:

føler meg så ondskapsfull som klager på egenskaper som egentlig er positive.. er så mange jenter som ikke synes kjæresten viser dem nok oppmerksomhet, også kommer jeg og klager på at han elsker meg for mye. Men, ja.. ting er som de er. Har dere vært sammen lenge? Har du mistet følelser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...