kit-kat Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har sådd basilikum og kruspersille i hver sin potte for å ha inne på kjøkkenet. Nå har de kommet opp ca 5 cm hver. (såååå stolt!). Vi skal bort i påska, dvs. 12-13 dager. Hva skal jeg gjøre for at de ikke lider i påska? Vanligvis når jeg drar på ferie, så heller jeg på masse vann (ikke for masse), men sånn at de har litt å tære på. Skal jeg helle på litt vann, og så sette de kaldt? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #2 Del Skrevet 10. april 2003 Hva med å sette pottene oppå oasis og sette oasisen oppi en skål med vann? Da skal plantene trekke til seg det de trenger av vann. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. april 2003 #3 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg dro bort i 3 uker og satte plantene på oasis i en skal med vann som nevnt over, de lever i beste velgående enda! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 Jepp det der gjorde jeg (med en diger klesbalje da) i en to måender lang sommerferie jeg, og de overlevde fint. Det er det beste trikset jeg kan gi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå