Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har masse kviser i panne, ikke bare små men noen er store og vonde. noen små på nese , og noen store og vonde i kinn.. Hudpleierutiner: Exuviance - Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser Exuviance - Soothing Toning Lotion Exuviance - Fundamental Multi-Protective Day Fluid SPF 15 Exuviance - Evening Restorative Complex og bruker masken Exuviance - Rejuvenating Treatment Masque 3 ganger i uken. og bruker rinse of formula peeling fra clinique. noen som vet om en dyprensende maske eller en peeling for urenheter ? eller noen andre tips?
Luzi Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvordan er kostholdet ditt? Tradisjonelt betraktes denne sonen (pannen) som en "søster" til blæren og fordøyelsessystemet. Dersom du ofte har acneutbrudd i dette området kan det bety at du må være mer nøye med å drikke rikelig med vann og ha et mer balansert kosthold. (Kilde: dermalogicas facemapping) Endret 4. november 2007 av Luzi
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Vann er jeg veldig nøye med, drikker 2-3 liter hver dag .. Kostholdet kan jeg alltids gjøre noe med. men der er mest i mensen perioden jeg får utbrudd. men har kviser ellers også da, men kan prøve det med kosthold..
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Basiron hjelper i alle fall på alt som ikke er underjordisk. De underjordiske er hormonelle og må behandles deretter, altså må du til legen og få foreskrevet et passende medikament. (Dermalogicas facemapping er kvakksalveri. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå