Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #1 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg sliter veldig med palssering av tv-en min. Tv-er er uten unntak stygt, så skulle gjerne gjemt den bort, men stuen er ganske liten, så tv-skap blir lett litt ruvende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Del Skrevet 4. november 2007 På kjøpmannsdisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. november 2007 #3 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Samboeren min snekret et tv-bord av en eikeplate fra Ikea. Det er nesten kvadratisk og ikke så stort. Stort nok til at tvn kan stå oppå, og til at dvd-spiller får plass i bredden. Den står på stålbein. Han ville ha tvn på veggen da vi måtte kjøpe ny, men jeg stod på mitt, siden jeg ikke vil ha stygge merker på veggen og mulighet til å ommøblere. Så stakkaren så seg nødt til å finne fram hammeren. Endret 4. november 2007 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. november 2007 #4 Del Skrevet 4. november 2007 Vi har tv-en på en Montana tv-benk, sort med frostede glassdører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2007 #5 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2007 #6 Del Skrevet 4. november 2007 Mannen min holder den i de sterke armene sine når jeg vil se på den. Neida, veggfeste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 4. november 2007 #7 Del Skrevet 4. november 2007 Den tv vi ser på nå har vi på et lite stereoskap, med plass til dvd og video, get kontrollen etc.. det er ca 10 år gammelt, og er i 2 etg... ( håper det ryker snart...vil ha vegghengt....) nytter det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. november 2007 #8 Del Skrevet 4. november 2007 henger på veggen den gitt. Med 2 ikea-hyller over, og en 1,50m lang stereobenk under...stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. november 2007 #9 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har den inni et lite TV-skap som jeg fant i en brukthandel og som ikke tar mer plass enn TVen ville ha gjort om den sto fritt, d.v.s. det er like bredt og dypt som TVen. Under har skapet akkurat plass til DVD-spiller og diverse annet rot som man bare "må" ha. Alt i alt ca. 80 cm. bredt, 50 cm dypt og 1 meter høyt. Vil du skjule den er det egentlig bare å tenke på at nestent et hvert skap kan brukes så lenge du sørger for luftig i form av hull i bakplaten evt. fjerner den helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 5. november 2007 #10 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har den inni et lite TV-skap som jeg fant i en brukthandel og som ikke tar mer plass enn TVen ville ha gjort om den sto fritt, d.v.s. det er like bredt og dypt som TVen. Under har skapet akkurat plass til DVD-spiller og diverse annet rot som man bare "må" ha. Alt i alt ca. 80 cm. bredt, 50 cm dypt og 1 meter høyt. Vil du skjule den er det egentlig bare å tenke på at nestent et hvert skap kan brukes så lenge du sørger for luftig i form av hull i bakplaten evt. fjerner den helt. Det hørtes ut som noe jeg kunne hatt lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 5. november 2007 #11 Del Skrevet 5. november 2007 Vår er også på veggen, men på en arm slik at vi kan snu tv'en om vi vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 5. november 2007 #12 Del Skrevet 5. november 2007 Den henger på veggen - og jeg synes det er helt genialt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 5. november 2007 #13 Del Skrevet 5. november 2007 Vi har Tv-en stående på et Bombay TV-bord. Det minste TV-bordet av de to variantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianne Skrevet 5. november 2007 #14 Del Skrevet 5. november 2007 Mannen min holder den i de sterke armene sine når jeg vil se på den. Vi har to tv'er. Den ene henger på veggen, den andre står på en gammel sjenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. november 2007 #15 Del Skrevet 5. november 2007 Lack Tv-benk fra Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. november 2007 #16 Del Skrevet 6. november 2007 I et Markör tv-skap fra IKEA. Har malt mitt hvitt. Tror ikke IKEA har dem lenger, men er stadig brukte på finn.no. Veldig kjekt å lukke inn tven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Echo Skrevet 6. november 2007 #17 Del Skrevet 6. november 2007 Oppå en tv-benk i glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. november 2007 #18 Del Skrevet 7. november 2007 På en slik en i eik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 7. november 2007 #19 Del Skrevet 7. november 2007 I et Markör tv-skap fra IKEA. Har malt mitt hvitt. Tror ikke IKEA har dem lenger, men er stadig brukte på finn.no. Veldig kjekt å lukke inn tven! Vet IKEA ikke selger de lengre og har også sett de på finn.no. men føler de er litt "ruvende" og store? Kan du maile meg et bilde av ditt så jeg får sett hvordan det ser ut i hvitt? Mailadr=msn-adr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. november 2007 #20 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Du har fått se. Jeg var i tvil da vi så på det på IKEA, for jeg syntes det så svææært ut. Men det er mye mye bedre enn å ha tv og alt fremme. Nå kan jeg lukke alt inne, og det ser ut som et pent skap. Endret 7. november 2007 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå