Gjest Ira Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg skal ha denne når jeg gifter meg til sommeren :love:
Gjest Ira Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Vil gjerne se bilder av andres kjoler. Er også interessert i tips og ideer ang. bordkort / invitasjoner / blomster / kaker etc... SYnes det er kjempespennende å se hva andre gjør. Har selv mye på plass - sånn nesten i alle fall! Gleder meg villt!!!!!!!! :love:
Shabana Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg tror at dette blir kjolen min, men er litt usikker... -Kjolen foran -Kjolen bak
No Shorty Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg tror at dette blir kjolen min, men er litt usikker... -Kjolen foran -Kjolen bak wow, var det første jeg tenkte da jeg så bildet!
Shabana Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Hi hi, takk. Det samme tenkte jeg. Får ikke kjolen ut av hodet så det tyder på at det blir den
Anea Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Nydelige kjoler begge to! Jeg skal ha denne. Ikke det jeg hadde sett for meg i det hele tatt, men den satt som et skudd da jeg prøvde den. Nå lurer jeg fælt på om jeg skal ha underskjørt eller ikke :klø:
Shabana Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Kjempefin den også :-D He he, jeg skulle ha en meget enkel kjole uten slep, og det skulle ihvertfall ikke være uten stropper. Så fant jeg ut at det er lurt å prøve forskjellige typer kjoler for å se hva som passer.
Anea Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 He he, jeg skulle ha en meget enkel kjole uten slep, og det skulle ihvertfall ikke være uten stropper. Så fant jeg ut at det er lurt å prøve forskjellige typer kjoler for å se hva som passer. AKKURAT det sa jeg også! Hadde aldri prøvd kjolen min en gang hvis ikke dama i brudebutikken hadde overtalt meg
Gjest Gjest_randi_* Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Anea - den var bare nydelig!!!!!!!! Skjønner godt at du sa ja takk til den!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå