Gjest HanneB ikke innlogget Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Lillemann er bare 2,5 år men holder på å vokse ut av sin Acta Graco Cosmic. Vi måtte ta av nakkeputen og jeg føler da at stolens sikkerhet er forringet Hva skal vi nå kjøpe???
Ajantara Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 (endret) Prinsessa mi på 2 og ett halvt har nå fått ett Recaro sete, i kjøreretning!Er super fornøyd jeg!Beste setet jeg har hatt!Men det kosta litt da. Fant en link her, men det er ikke helt sånn, men nesten...Men du ser jo da åssen det er her inne. Fant bare en engelsk side da men. Endret 4. november 2007 av Ajantara
Furstina Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Om nackkudden/puten går att ta bort så är det väl meningen att man ska kunna ta bort den? Är den inte bara för komfort? En bakåtvänd stol är urvuxen först när barnets halva öra har passerat över kanten på ryggstödet.
Cathie Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ellers så kan man kjøpe en ny stol, feks Britax secura/hiway eller two way elite, alle lange i ryggen (spess TWE) og går til 25kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå