Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hvordan var det? Vi har vurdert det, høres veldig greit ut at en tar seg av all musikk og ser ann om det passer med noe rolig eller noe med litt fart i. Men eneste jeg tenker på som negativt med det er: Passer det i et bryllup?? Ser for meg en dj som en med svære saggy bukser og cap´en på snei, en som spiller i overkant høy musikk og gjerne er fjern på et eller annet... http://bryllupsmusikk.no/ Har hørt med disse, de skulle ha 4500 kr. for 4 timer. Når de har spesialisert seg på bryllup går jeg ut i fra at de kommer i dertil egnede klær og spiller musikk som passer? Noen erfaringer?
Liset Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Vi hadde DJ i vårt bryllup. Og det er jeg kjempe glad for! Han er egentlig en "teckno DJ". Men han hadde ALT av musikk. Startet med litt taffel musikk og senere litt mer tempo. Det var bare gå og ønske seg sanger. Du skal ikke være redd for at det ikke passer i bryllup, for det gjør det!
Gjest lillagubban Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 DJer er ikke det samme som hiphoper, så hvordan de kler seg er veldig individuelt På studenthuset her får folk som vil prøve seg som DJ sjansen og da er det veldig mye forskjellig ute og går. Erfarne DJer har dessuten musikk til alle anledninger og burde nok ikke ha noe problem med å finne volumknappen. Sånn jeg har fått med meg er det veldig vanlig å bruke DJer nå i bryllup og andre arrangement (bursdager, ol).
tingeling Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vi booket gjennom djbooking.no, og var kjempe fornøyde!!! De har masse erfaring med brylluper, han som spilte hos oss var voksen og pent kledd. Vi begynte med jazz og lounge og gikk over til mer dansevennlig musikk - det var kostant fart på dansegulvet. Vi snakket med han en del på forhånd og han var veldig opptatt av at en DJ skal spille for gjestene sine og ikke for seg selv, siden det er noen som er mer opptatt av hva de selv synes er kult enn hva gjestene liker. tingeling
~Minni~ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har i alle fall lagt merke til at det står på www.djservice.no sine hjemmesider at "Våre DJs stiller alltid i mørk dress". Er jo ikke sikkert alle gjør dette, men jeg vil tro at de kler seg ganske pent når det er bryllup
Grace Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg har i alle fall lagt merke til at det står på www.djservice.no sine hjemmesider at "Våre DJs stiller alltid i mørk dress". Er jo ikke sikkert alle gjør dette, men jeg vil tro at de kler seg ganske pent når det er bryllup Jeg har booket dj`r fra DJ service ved flere anledninger. Ikke bryllup men dog andre selskaper og de har alltid vært pent antrukket. De kler seg jo for et bryllup om de skal spille i det. Og litt sånn på siden så er de veldig flinke! Tar signalene på hva man ønsker med en gang
Gjest Gjest Julie Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Jeg har vært med i bryllup i utlandet der de hadde DJ etter middagen og utover kvelden. DJ'n var ikke så synlig så tror ingen la merke til hva hun hadde på seg. Helt greit med DJ, faren er hvis det spilles musikk brudeparet eller de nærmeste ikke synes er bra til en bryllupsfest. I dette spesifikke bryllupet tok forresten moren til bruden av og insisterte på å synge i mikrofonen til musikk fra DJ... Man kan gi DJ full kontroll eller man kan legge inn en ønskeliste selv. Personlig smak og budsjett bestemmer endel for valg av musikk. Selv ville jeg ikke ha valgt å ha en DJ.
Montezuma Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 DJ er helt supert å bruke! Må selvsagt være en som er god, og som har erfaring fra bryllup. Jeg ordnet DJ til min venninnes bryllup i sommer (kjenner flere flinke), og det var så bra at jeg angret på at jeg ikke hadde DJ i mitt eget bryllup for 5 år siden!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Har aldri vurdert noe annet enn band, finnes ikke noe verre enn bryllupsband som kan 20 sanger eller bare spiller enten svensketopp eller musikk av lokale helter.
nygarda Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Vi bestilte fra http://www.bryllupsmusikk.no/ og vi var meget fornøyde med dem. Både musikk, antrekk og opplegget ellers.
Nemii Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Vi booket gjennom djbooking.no, og var kjempe fornøyde!!! De har masse erfaring med brylluper, han som spilte hos oss var voksen og pent kledd. Vi begynte med jazz og lounge og gikk over til mer dansevennlig musikk - det var kostant fart på dansegulvet. Vi snakket med han en del på forhånd og han var veldig opptatt av at en DJ skal spille for gjestene sine og ikke for seg selv, siden det er noen som er mer opptatt av hva de selv synes er kult enn hva gjestene liker. tingeling Skriver under på denne! Vi brukte også disse og var KJEMPE fornøyde!! Svært profosjonelle!!!
Gjest Brud2008 Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 (endret) Vi bestilte fra http://www.bryllupsmusikk.no/ og vi var meget fornøyde med dem. Både musikk, antrekk og opplegget ellers. Hvor i norge er disse lokalisert? Og er det noen som har e-post adressen deres? Prøvde å klikke på den linken, men jeg får bare feilmelding. Endret 16. november 2007 av Brud2008
Gjest Eline80 Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Hvor i norge er disse lokalisert? Og er det noen som har e-post adressen deres? Prøvde å klikke på den linken, men jeg får bare feilmelding. Får opp linken jeg... det var rart. Får ikke kopiert over teksten, men mailadr. er [email protected]
Gjest Eline80 Skrevet 16. november 2007 #14 Skrevet 16. november 2007 Er forresten de samme som står bak denne siden http://www.djservice.no Tror jeg... Er hvertfall de samme navnene som går igjen på dj´ene på begge sidene.
Gjest Brud2008 Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Får opp linken jeg... det var rart. Får ikke kopiert over teksten, men mailadr. er [email protected] Tusen takk! :-D
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 DJer er ikke det samme som hiphoper, så hvordan de kler seg er veldig individuelt På studenthuset her får folk som vil prøve seg som DJ sjansen og da er det veldig mye forskjellig ute og går. Erfarne DJer har dessuten musikk til alle anledninger og burde nok ikke ha noe problem med å finne volumknappen. Sånn jeg har fått med meg er det veldig vanlig å bruke DJer nå i bryllup og andre arrangement (bursdager, ol). www.djb.no er den riktige adressen.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 19. september 2008 #17 Skrevet 19. september 2008 Vi brukte Bryllupsmusikk.no og var kjempe fornøyde. Snakket med de ang antrekk og de sa de ikke hadde skrevet noe om det på siden sin "da det er helt naturlig å stille pent antrukket i ett bryllup..." . Vi var veldig fornøyde!!! Ble anbefalt de av en veninnde. Og noe av grunnen til att vi valgte de var att de kun har våksne DJer samt att de er de eneste som har garanti. Veninden min fikk en DJ som ble syk dagen før, men de ordnet selvfølgelig med en ny. Det kaller jeg bra service!!! Dette var veldig viktig for oss. Tenk å stå der på dagen og ikke ha musikk...huff Rimelige var de også. Sjekket med DJbooking men de var mye dyrere. Hanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå