Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Var innom HM i går og fant stort sett VELDIG tynne topper med 3/4 arm, tunikaer i megatynnt stoff osv. Jeg syntes det er kaldt om vinteren jeg, og skjønner ikke at folk orker å gå i kun en topp!

Er det noe jeg innbiller meg, eller stemmer det at det stort sett bare er tynne "sommer" klær i butikkene for tiden? Før i tiden kom det tykke gensere i deilig ull ol. i butikkene på høsten.... Jeg fryser! :fryser::fryser::fryser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var innom HM i går og fant stort sett VELDIG tynne topper med 3/4 arm, tunikaer i megatynnt stoff osv. Jeg syntes det er kaldt om vinteren jeg, og skjønner ikke at folk orker å gå i kun en topp!

Er det noe jeg innbiller meg, eller stemmer det at det stort sett bare er tynne "sommer" klær i butikkene for tiden? Før i tiden kom det tykke gensere i deilig ull ol. i butikkene på høsten.... Jeg fryser! :fryser::fryser::fryser:

Hva med å gå på en annen butikk? Der jeg jobber er det en hel vegg med ullklær, som kjoler, gensere og andre varme ting.. Og, det er jo populært å gå med lag på lag med klær ;) Men, jeg er enig, det er kaldt nå, så jeg sitter ofte med skjerf på inne, hvertfall på skolen :fryser:

Skrevet

Jeg finner heller ikke klær for kaldere tider. Har kjøpt en topp i ull, men den er så utringet av jeg må ha skjerf til. Savner litt mer hverdagstopper, med lange ermer, ikke utringet og litt tykkere enn vanlig t-skjortestoff.

Skrevet
Jeg finner heller ikke klær for kaldere tider. Har kjøpt en topp i ull, men den er så utringet av jeg må ha skjerf til. Savner litt mer hverdagstopper, med lange ermer, ikke utringet og litt tykkere enn vanlig t-skjortestoff.

Ja, det meste er jo ganske åpent i halsen, så skjerf er et must. Det er er en del høyhalser som er "kule" å bruke under en del annet, men personlig klarer jeg ikke høyehalser :tunge1:

Gjest Gjest_Frost_*
Skrevet

Dersom man fryser altfor mye, går det an å få kjøpt engangs varmeplaster på amazon. De holder varmen i 16 timer, og plassert på ryggen varmer de like mye som en ekstra varm genser.

Skrevet

Jeg synes ull undertøy er ganske smart under tynne topper, så lenge det er topper som ikke gjør undertøyet synlig da. Det finnes mange typer trøyer - langarmet, kortarmet, singlet, og noen er ganske utringet også. Jeg er en skikkelig frysepinne og synes det er kjedelig med tykke varme klær hele tiden. Må kjøpe de med god fasong som sitter etter. De har mye av dette på Sparkjøp billig

Skrevet
Jeg synes ull undertøy er ganske smart under tynne topper, så lenge det er topper som ikke gjør undertøyet synlig da. Det finnes mange typer trøyer - langarmet, kortarmet, singlet, og noen er ganske utringet også. Jeg er en skikkelig frysepinne og synes det er kjedelig med tykke varme klær hele tiden. Må kjøpe de med god fasong som sitter etter. De har mye av dette på Sparkjøp billig

Enig! Jeg er blitt helt avhengig av ullundertøy og har topper i ulike fasonger.

Skrevet
Dersom man fryser altfor mye, går det an å få kjøpt engangs varmeplaster på amazon. De holder varmen i 16 timer, og plassert på ryggen varmer de like mye som en ekstra varm genser.

Det må være genialt. Hvor kjøper man varmeplaster? På apoteket?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Ullundertøy var jo lurt, men kan noen anbefale et merke som ikke klør?? Må isåfall være ganske så utringet da, så den ikke syntes under topper ol. Da jeg gikk i 8. og skulle på juleball hadde jeg en elegant kjole med hullete ullstilongs under :fnise:

Skrevet

Nøstebarn har ullundertøy som ikke klør, jeg har kjøpt i blanding av ull/silke der til både meg selv og gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...