Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 I sommer ble jeg sammen med en jente. Etter litt jobbing fra hennes side, klarte hun virkelig å vekke interessen min. Verdens mest fantastiske jente. Vi var sammen en stund, og vi planla at jeg skulle flytte inn til henne. Dette tok imidlertid slutt grunnet uenigheter om barn. Det tok 1 mnd og vi ble sammen igjen. Dette hadde vi nå funnet ut av. Hun har problemer med psyken etter mange vanskelige år, og en av disse tingene er at hun aldri har klart å komme over x`n. Dette har jeg visst, men har aldri trodd at han har hatt det taket på henne som han faktisk har hatt. Har aldri hørt noe positivt om han fra hennes side, så overraskelsen var derfor stor da hun fortalte at hun hadde vært utro mot meg med han. Jeg har selv vært en som har vært utro i tidligere forhold, og har angret bittert på mine erfaringer. Jeg valgte derfor å tilgi henne, og prøve igjen. Problemet var at jeg knapt fikk noen timer på å spørre henne ut om ting, før hun truet med å gjøre det slutt om jeg skulle få henne til å føle seg dårlig hele tiden. Tror de fleste trenger mer enn noen timer for å fordøye slikt, men. Så det ble slutt, da. Etter et par uker igjen - og ja, kall meg gjerne tjukk i hodet - tok hun kontakt igjen, og vi bestemte oss for at dette "forholdet" skulle være basert på vennskap. Vi var derfor bare venner, selv om vi oppførte oss som kjærester. Hun ymtet veldig innpå også at det var meg hun ville ha, og at vi kom til å gifte oss. Klok av skade, var jeg noe skeptisk og følte ikke at jeg kunne stole på henne. Vi ble enige om at vi ikke skulle holde på med noen andre eller date andre. Hun serverte meg endel historier også om hvor snill og flink hun var som holdt seg unna x`n og hadde bedt han dra dit pepper`n gror. Så her om dagen gjorde jeg noe jeg ikke er direkte stolt over, men som jeg ikke klarte å styre. Jeg var hjemme alene hos henne, og gikk inn på pc`n hennes - for jeg var sikker på at jeg ville finne mye rart der, iom at jeg ikke stolte på henne. Du kan si jeg fant endel, ja. Bilder av henne og x`n som hadde sex i alle tenkelig situasjoner. Bilder hun har slettet tidligere, og som hun har garantert at hun ikke hadde lenger. Jeg har sagt at jeg ikke kan kreve at hun sletter dem, men at det gjør meg vondt at hun tar vare på dem. Hun har da sagt at de er borte, men hun hadde bare gjemt dem godt. Jeg fant også samtaler med x`n hennes, der hun nærmest tigger om sex med han, og forteller at jeg ikke klarer å gi henne orgasme. Denne kvelden har hun fortalt meg at hun kun var over hos han for å se en film, og at hun fortalte han at hun ikke ville ha no mer med han å gjøre. Snakk om sklie!! Det hører med til historien her at vi ikke var sammen da dette skjedde. Jeg føler likevel dette som et stort svik da hun nærmest har løyet om alt når det gjelder x`n som hun har fortalt meg. Vi var venner, men praktisk talt sammen, og vi var enige om å ikke holde på med andre. Jeg syns selv det var dårlig å innvadere privatlivet hennes ved å gå inn på pc`n, men pokker heller. Hun hadde bare dritt å tilføre meg. Hun har ødelagt så jævlig mye. Hun har sendt mld til meg og sagt at hadde jeg sagt det til henne kunne hun forklart meg det. Hva er det å forklare? Hva er det å misforstå av det jeg har sett? Jeg har likevel gitt henne sjangsen til å forklare dette, og at om hun ikke vil, kommer jeg aldri noensinne til å ha noe mer med henne å gjøre, og at jeg kommer til å fortelle alle om hvem hun egentlig er. Ja, hevngjerrig er jeg desverre blitt. Desverre er det slik at hun har et magisk grep over meg som ingen andre tidligere har hatt. Hun er som heroin. Her sitter jeg, og faktisk ikke er sikker på om jeg gjorde det rette da jeg bestemte meg for å ikke ha mer kontakt. Jeg kunne unngått å gå inn på dataen hennes, og vi hadde hatt det bra idag. Men jeg hadde da fått vite hvordan hun er med tiden? Da ville det vel bare blitt enda værre? Dette har vært "forholdet fra helvete" Aldri har noen fått meg slik i knestående. Jeg hater henne over allt på jord nå, samtidig som jeg elsker henne over alt på jord. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, for det finnes ingen annen løsning på problemet annet enn det jeg har bestemt meg for - sånn som jeg ser det. Jeg trenger allikevel å få det ut, og det hadde vært hyggelig med noen kommentarer.
Harlekin Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Svaret er nok det mest opplagte, men ikke det enkleste: Ettersom dette er noe du ikke tolererer (med rette, etter mitt syn), så er det nok lurest at dere ikke er sammen eller omgås lenger. At du beskriver henne som et "narkotikum" tyder på at du trenger litt avstand og "avvenning". Dersom vil du, etter å ha holdt deg unna en stund, finne ut om du virkelig savner henne, eller om hun bare var en periode i livet ditt som du måtte gjennomgå. Lykke til.
Nabodama Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Sånn som jeg tolker det, er det eksen hun vil ha, ikke deg. Du er "grei nok" for en periode. Gå videre snarest mulig, før du blir helt hekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå