Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #41 Del Skrevet 10. april 2003 Estetikken i en hard, sterk og veltrent mannskropp kan man jo virkelig bli fascinert av. Fotballspill derimot...Hvorfor ikke gi disse fyrene på banen hver sin ball?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #42 Del Skrevet 10. april 2003 Estetikken i en hard, sterk og veltrent mannskropp kan man jo virkelig bli fascinert av. Fotballspill derimot...Hvorfor ikke gi disse fyrene på banen hver sin ball?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #43 Del Skrevet 10. april 2003 Se på Zinedine Zidane mot MU på tirsdag og fortell meg at du ikke fikk orgasme etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #44 Del Skrevet 10. april 2003 Zinedin er gutten sin. Begynner å få luggen litt langt bak i nakken muligens? :bekymret: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #45 Del Skrevet 10. april 2003 Lite hårt på franskmannen , men kroppen er fin.... Beckham er nok den fotballspilleren jeg kune tenke meg +++ kurderen i Rosenborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #46 Del Skrevet 10. april 2003 Beckham er for lav for deg, sexysadie, dessuten har han liten tiss. Jostein Flo burde derimot passere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #47 Del Skrevet 10. april 2003 Beckham er for lav for deg, sexysadie, dessuten har han liten tiss. Jostein Flo burde derimot passere! Beckham= ingen regel uten unntak; dessuten har han da hender, munn og tunge som alle andre... jostein Flo blir for .....Bonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #48 Del Skrevet 10. april 2003 Å! Nå kom jeg på fotballspiller jeg er litt heit på!! Thomas Myhre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #49 Del Skrevet 10. april 2003 Beckham er for lav for deg, sexysadie, dessuten har han liten tiss. Jostein Flo burde derimot passere! Jeg skal ikke engang spørre om hvordan du vet dette Bagger. Skal være enig om at høyden til Backham ikke er mye å skryte av, og at Mr. Flo er enormt høy, men mer enn det vil jeg helst ikke vite om. Ellers ville vel ikke en nettkjenning med Carew vært å forakte vel Sexysadie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #50 Del Skrevet 10. april 2003 Ser ikke heltr for meg hvordan han ser ut jeg_ Er han høy? Thorstvedt er mannen...Dog begynner han å trekke på åra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #51 Del Skrevet 10. april 2003 Bare løse rykter, graasek. Becks startet en heftig romanse med en modell før Posh, og etter sigende var det ikke mye å skryte av. Hverken det ene eller det andre. Har ikke noe imot små tisser jeg, bare de holder seg unna meg. Forøvrig mener jeg det samme om store tisser. Ei jente som må ha store menn, tenner da vel naturlig på store tisser også? Man skulle jo tro det var større sjanse at en på 3 meter hadde større tiss enn en på 1.20? Jeg bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #52 Del Skrevet 10. april 2003 tenner på store menn ja, ikke nødvendigvis store pikker. det viktgste er at mannen kan å bruke d han har fått utdelt... Ikke for det; kvinner må da gjerne like en stor pikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #53 Del Skrevet 10. april 2003 ok, da ble jeg svar skyldig, sexysadie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #54 Del Skrevet 10. april 2003 Noen fler som føler at det en sammenheng mellom str på nesa og P*****? :o Det har vist seg å stemme ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #55 Del Skrevet 10. april 2003 Nei, det har ingenting å si. Jeg er heldigvis større der nede enn på nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #56 Del Skrevet 10. april 2003 Håper jeg også. Begge veier egentlig. Trist å ha de gjennomsnittelige 15 cm i ansiktet... *bummer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #57 Del Skrevet 10. april 2003 Pinocchio er da vel fremdeles alle jenters drøm? Lyv litt mer, Pinocchio! Lyv litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #58 Del Skrevet 10. april 2003 Pinocchio du. Snøft. Gepetto har da i det minste erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #59 Del Skrevet 10. april 2003 Men Pinocchio har uten tvil det største potensiale. Jeg lyver tydligvis ikke godt nok og må jobbe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #60 Del Skrevet 10. april 2003 Du som har drevet med kampsport har sikkert kroppen i orden: Så bare legg deg ned du og la dama gjøre resten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå