Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Et helt rellevant spørsmål mine kjære damer; "tenner" dere på fotballspillere? Hvis svaret er ja, er det da bena, den lett sexy rumpa, eller rett og slett kuløren på draktene dere "tenner" på? GoonerJølle - Som liker damer i røde og hvite drakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #2 Del Skrevet 10. april 2003 Er egentlig ikke så hypp på fotballspillere, men d enkelte er flotte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #3 Del Skrevet 10. april 2003 Flotte menn som tilfeldigvis er fotballspillere er helt ok. Det samme med fotballspillere som tilfeldigvis er flotte, men menn blir ikke flotte fordi om de tilfeldigvis er fotballspillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 menn blir ikke flotte fordi om de tilfeldigvis er fotballspillere. Fankern, og så jeg som akkurat nå vurderte å hive meg på bedriftsfotball for å få draget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #5 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv skihopp istedet, kvinner elsker menn som tørr å se døden i øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 10. april 2003 #6 Del Skrevet 10. april 2003 Det finnes mange veldig kjekke fotballspillere, men det er et fåtall av de jeg "tenner" på. Det som er verre er at det er utrolig mange fotballspillere som tror de er guds gave til kvinnen, men som bare er noen selvgode klyser. Det er i hvertfall et definitivt turn-off for meg. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #7 Del Skrevet 10. april 2003 Gi meg heller en flott svømmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #8 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv skihopp istedet' date= kvinner elsker menn som tørr å se døden i øynene... Du sier noe Sexysadie :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #9 Del Skrevet 10. april 2003 Min beundring og sikling etter fotballspillere endte etter ett møte med Big-John i Trondheim for noen år siden, han såg ut som den Ghettoniggeren; overlesset med gull. og skulle liksom spandere tequila på damerne..... Jeg falt mere for hans bror for å si d sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #10 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv skihopp istedet' date= kvinner elsker menn som tørr å se døden i øynene... Ja ja. Etter min mening er nå det å hoppe på ski rene barnematen. Mye farligere å bli sammen med ei dame. Her begynner det med småangrep en uke i månden hvor hormonene får fritt utløp. Ikke nok med dette, men hvis man er sammen en stund og disse angrepene begynner å miste sin sjarm, gifter man seg med damen, og alle disse småangrepene fra "date-perioden" virker som små kosestunder, og ikke nok med det, men sex'en er heller ikke den samme lenger. Da kommer det en tid for noen av oss, hvor til og med disse angrepene blir kjedelige i lengen, og man gjør da fruen gravid. Her er det snakk om VIRKELIGE HORMONBOMBER, og ikke nok med det, men sex'en blir totalt fraværende. Og du snakker om at hoppere ser døden i øynene. HAHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #11 Del Skrevet 10. april 2003 Gi meg heller en flott svømmer.. JAAAAAAAAAAAAA GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD Aleksander Popov...... 2 meter total perfeksjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #12 Del Skrevet 10. april 2003 Det er en forhenværende skihopper på skrå til høyre for meg nu; han er skittlekker med mørkt krøllete hår og ett farlig glimt i øynene. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM en dame blir helt vill i fletta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #13 Del Skrevet 10. april 2003 Hører jeg Roger Ruud anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #14 Del Skrevet 10. april 2003 Er han så flott da? Nei, for gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #15 Del Skrevet 10. april 2003 Aleksander Popov...... 2 meter total ereksjon..... OK - jeg jukset litt, men likevel: Dét hadde vel vært noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #16 Del Skrevet 10. april 2003 OK - jeg jukset litt, men likevel: Dét hadde vel vært noe... Den ereksjonen hadde ikke jeg klart å tatt imot, så den er nok bortkastet på alle andre enn hvalhunner..... men de er jo i vannet da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #17 Del Skrevet 10. april 2003 JAAAAAAAAAAAAA GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD Aleksander Popov...... 2 meter total perfeksjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #18 Del Skrevet 10. april 2003 Dersom damene ikke tar på seg hjemmedrakten til mine kjære hvite og blå hos meg, og bortedraktene hos dem, blir det ikke no' på'a! Så jo, fotball og sex går hånd i hånd. Hva pokker er så bra med svømmere? Jeg kan da padle som pokker om jeg blir tatt på fersken jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. april 2003 #19 Del Skrevet 10. april 2003 Ikke fordi de er fotballspillere nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #20 Del Skrevet 10. april 2003 ....men drakten er viktig, ikke sant? Jøllen med køllen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå