lady90 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har en ny stekeovn hvor det har dryppet et eller annet ned i bunn og blitt en stor sort flekk. Problemet er at jeg ikke får den bort. Tok litt tid før jeg oppdaget det, så den har "satt" seg skikkelig. Flekken stikker liksom ikke opp, men går omtrent i ett med underlaget. Jeg vet ikke hva det er heller. Har prøvd alle mulige rengjøringsmidler + stålrens men får det ikke bort. Noen forslag?
taliee Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi har brukt ovnsrens i vår ovn, funka veldig, da ovnen vår hadde blitt endel svart i bunnen. Men pass på, sterke saker å etsende. Skal spraye på, å la det være på i en time, så vasker du av med klut å lunka vann
venus* Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Har du også prøvd Mr Muscle ovsrens? Hvis ikke, så prøv den! Men husk å bruke hansker, den er sterk! Ellers så kan jeg anbefale å kjøpe silikon-bakepapir fra feks Clas Ohlson og ha det nederst i ovnen. Så slipper man styret med fastbrent ost etc
Gjest Tessmira Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg har også veldig god erfaring med ovnsrens, det tok mine svarte flekker i ovnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå